Monday, January 31, 2011

Mohon Bantuan dan Sumbangan Untuk Mangsa Banjir !

Salam,

Mohon bantuan kepada rakan seperjuangan. Rumah sahabat yang saya tumpang ketika hari Penamaan Calon N05 telah ditenggelami air sedalam 1.5 meter atau melebihi paras tingkap rumah. Rumah tersebut di kampung Redong. 

Saya mohon agar saudara pengunjung dapat meringankan beban kerugian yang ditanggung oleh sahabat saya yang bernama Mohd Hashim. Beliau merupakan anak tempatan yang mengundi di N05 dan juga memainkan peranan penting dalam kempen pilihanraya kecil DUN Tenang.

Di sini saya sertakan no akaun Maybank En Roslee Mohd Shariff yang merupakan teman rapat kepada saudara Hashim kerana mangsa banjir tidak mempunyai akaun Maybank tetapi hanya akaun BSN (dan mungkin juga buku akaun ini dah hilang/rosak dek banjir).

Nama : Roslee Mohd Shariff
No Akaun : 1510 1621 3002 (Maybank)

Gambar di bawah adalah rumah saudara Hashim ketika pagi hari pilihanraya. Sebelah petangnya rumah ini telah tenggelam separas atas tingkap.


Antara sebab saya memohon bantuan ini adalah - Dikhuatiri saudara Hashim tidak mendapat bantuan secukupnya dari pihak kerajaan kerana dikenalpasti sebagai penyokong kuat pembangkang.

Bantulah orang kita...


EDYES @ edyesdotcom

1 comment:

Anonymous said...

aiikk.....

ari tu PAS beria2 beri bantuan dari rumah ke rumah bersama Maarof MC, skang dah tak lagi ?