Tuesday, January 25, 2011

Adakah Soi Lek Pakai 'Sarung' Sewaktu Bermesra Dengan Ah Moi Dalam VCD tu ??

Kah kah kah kah kah...


Bila Soi Lek berbicara soal akhlak.... Bila Soi Lek berbicara fasal moral.... Aku rasa macam ada yang tak kena.... Korang tak rasa ke apa yang aku rasa ??

Cuba lah sapa-sapa beranikan diri untuk tanya SoiLek, apakah dia pakai sarung atau tidak sewaktu bersalam dengan amoi si penjual bunga tu?

Seperkara lagi, Soi Lek tidak berhenti dari menakutkan pengundi Cina bahawasanya sekiranya PAS menguasai Putrajaya, PAS akan menubuhkan sebuah Negara Islam. Persoalannya, apakah bukan negara Islam yang sedang kita nikmati di Malaysia sekarang ini??

Maka jelaslah bahawa selama ini MCA tidak pernah bersetuju dengan penubuhan negara Islam. Mengapa UMNO membiarkan sahaja sekutu rapatnya menafikan bahawa negara Malaysia adalah sebuah negara Islam??

Jika negara ini diiktiraf sebagai negara Islam oleh MCA, pastinya tidak timbul soal menakutkan pengundi cina kerana mereka seharusnya sedar sebuah negara Islam itu harus memelihara hak berugama kaum lain.

Jika diperhatikan, modus operandi mereka adalah sama iaitu menakutkan kaum cina dengan mencanang penubuhan negara Islam oleh PAS dan dalam masa yang sama menyatakan kepada orang melayu bahawa PAS adalah boneka kaum cina dan tidak mungkin boleh menegakkan negara Islam bersama PKR dan DAP. Mana satu kenyataan yang betul?

Lebih memalukan, apa yang UMNO led Barisan Nasional lakukan diselimuti dengan cara menuding jari kepada Anwar Ibrahim kononnya beliaulah yang bermuka-muka antara kaum. Inilah perumpamaan sebenar, baling batu sembunyi tangan.

Untuk itu, tiada sebab untuk kita menyokong UMNO dan Barisan Nasional kerana hidupnya BN di negara ini adalah untuk menyusahkan rakyat, matinya pun menyusahkan orang!! Barisan Nasional harus tumbang dalam PRU akan datang !!!

Fikir-fikirkan dan berilah undi yang terbaik untuk masadepan negara !!


EDYES @ edyesdotcom
edisi pencarian negara Islam

3 comments:

bunbinban said...

apek celaka ni nak cite psl moral, adab...ptuiiiihhhhh...celaka setan gampang...mcmana org labis boleh pilih keturunan dia ni. selama dia hidup ni, dia tak pernah ambil tau pasal budaya dan agama lain ke. Umno selama ni pun bukan nak dekatkan non muslim dgn islam di takutkan lagi adalah. celaka celaka celaka...

HHRS 2.0 said...

Chua kok ket ada pakai sarung. sarung kondom

Anonymous said...

Aku rasa nak muntah bila dia cakap pasal moral...ni manusia kafir lagi munafik...

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan