Saturday, April 28, 2012

@Chegubard dipukul Hingga Berdarah Selepas Ditangkap!! #BERSIH #BERSIH3

Sekarang ini Edyes sedang berada di Pulapol memberi tekanan kepada pihak polis untuk memastikan mereka yg cedera dirawat.

Chegubard telah dipukul setelah ditangkap bersama beberapa aktivis SAMM termasuk Sani, Azizi, Yaser, Munir dan Syafiq.

Diharapkan nasib mereka yang ditahan keselamatannya terjamin dan dirawat!

Edyes Reduan
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

23 comments:

Anonymous said...

memang patut di pukul pun ... orang cakap jangan buat nak buat juga ... padan muka ... nasib baik aku tak jadi polis ...kalau tak mampuih bangsat aku kerjakan

Anonymous said...

macamana kau nak jadi polis srp pun tak lulus maknanya bodohlah tu...

Anonymous said...

sebab lu bodoh la lu tak leh jadi polis.. kesian mak lu hantar belajar tinggi tinggi lu tak dapat juga jadi polis.. tu sebab lu tak boleh kerja kan org.. hanya mampu menyalak cam anjing jerr.. kesian nya la mak ayah ko.. ahahahhaa!!.. dapat anak tak dapat jadi polis belasah org.. ish ishh kesian

ummu nor said...

sebenarnya muka sapa yg padan di akhirat nanti..apabila kita di mahkamah Allah nanti setiap darah yg menitik..setiap ruas anggota yg dicedrakan dan setiap anggota akan berbicara sebagai saksi..apabila Allah bertanya 'apa yg kamu buat untuk melawan pemerintah yg zalim...(Jgn terlampau xcerdik nak mendefinasikan kezaliman yg kerajaan buat terhadap rakyat)
Pernah kamu berfikir yg kamu akan jawap di depan allah nanati..

Anonymous said...

anon 8.24pm memang bodoh sebab dia hanya tau duduk rumah mentedarah lepas tu releks tengok tv sambil sendawa lepas tu malam2 lepak kedai mamak minum teh tarik.. tu je la perjuangan hidup dia... mana dia tau pasal pilihanraya kat Malaysia ni macam taik...
Dia ingat buat Bersih 3.0 tu suka2 ke? Berjemur tengah panas pukul 12.00 tengahari... kalau tak takkanlah sampai 250K turun TANPA DIUPAH!!! bodo piang betui

Anonymous said...

Kalau aku ade kat sane aku cari cikgu bad anjing ni, aku pijak muka dia. Dia ni spesis anak haram....

Anonymous said...

Hanya anjing Ambiga saje yang buat kerja-kerja mengganas ni...
Orang PAS paling bodoh...
Prang PKR same cilake dah banggang

Anonymous said...

hanya lembu kurap mcm 8:24 tu jer yg xfaham tujuan orang buat demo tu.

Anonymous said...

orang umno bn memang bangang sebab dah kenyang makan hasil haram, lepas makan duduk atas kerusi malas dok fikir nak menyamun harta rakyat kan kan kan .memang dasar ular sawa.

Anonymous said...

Semoga Allah membalas bala & kesusahan hidup kepada anggota polis / fru yang telah banyak melakukan kejahatan, dosa dan mungkir janji terhadap tanggungjawab.AMIN.

Kepada polis/fru yang telah melakukan kejahatan & dosa sebelum ini, moga Allah buka hatinya dan kesedaran supaya ia menentang pula polis-polis / fru-fru yang lain dimana masih melakukan kejahatan dan dosa-dosa kepada rakyat.Amin

maie1958 said...

geng2 lembu kan tau apa makan tidor aja,reban pun kat kondo,makan pun beli sebab banyak duit2 lendir yang masuuuk..ketua2 lembu semua jenis/baka baik punya ddk rumah sekor2 macam istana,standard ler..tak pa lembu2 tu tak lama lagi nak karan kasi mampos!!!!

Anonymous said...

anon 8.24 aku stuju, sbb hang bodoh la hang tak jadi polis..sbb hang bodo la hang jd pnyokong umporno.kecik2 xnk nak mampuih bile beso nyusahkan rakyat..anon 824 aku simpati atas kebodohan n kebangangan hang..pikir plak xkan >100K org BERSIH bodoh hang sorg je cerdik, ke hang lagi bodo dr >100K org.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulilah bersih telah mendapat sokongan rakyat yang berakal manusia.... bukan nya macam lembu yang tak berakal yang cuma tahu makan , tido dan buat anak

Anonymous said...

Bila ada kuasa dan lesen memukul dan mencederakan sesuka hati terhadap rakyat yang berhimpun...jadi takbur dan lagak gagah...Tapi jika Allah tarik nikmat sehingga tangan dan anggota badan menjadi lumpuh,,,baru nak sedar diri... sudah terlambat. Renung2kan la...

Anonymous said...

Kalau aku dapat anjing yang kurang ajar ni memang aku tembak ja.... Memang jenis keturunan BANGSAT anjing2 ni. Memang tahap HALAL dah untuk di bunuh anjing2 ni.

Jaga la.....
Tak dapat ku tembak, akan ku pancung kepala si anjing ni.

Anonymous said...

Fuhhhhh...
Memang paling sahsyat la BERSIH-3 kali ni.

Mesti lembu2 Umno dengki....

Memang lingkup ranap lah BN/Umno kali ni...

Man Black said...

Umngok ni umpama langau tua dihujung tanduk..Pedulikan anon 8:24 tu..dia mesti tengah menyorok dibawah kopek mama..Syabas BERSIH..aku di Kuching Sarawak dan sambutan BERSIH sgt hebat dan hampir 10,000 turun di Water Front..INILAH KUASA RAKYAT...Hanya otak yg masih berfungsi sahaja yg kenal betapa buruknya Umngok ni..

Anonymous said...

syabas bersih, titkl darah menentang kezaliman dan pnipuan akan dinilai..puak-puak lembu tu memang tak suka orang berdemo menentang bn sebab nanti payah pulak nak jadi lembu payah pulak nak songlap payah pulak nak rasuah payah pulak nak beli cincin payah pulak nak lesap duit bilion payah pulak nak fitnah dengan media....keh keh keh

Anonymous said...

Bohong!!! Dalam gambar tu mana ada nampak darah pun. Auta saja lebih

Anonymous said...

Aku anggap pendemo BERSHit3 ini dah mcm rupa BABI Kuning..yg tunggu masa disembelih, diliwat..kau ckp apa pun depa bangang xleh di ajar. Dio org ni lahir drp lendir2 anuarjuburi..hohoho...mak jijah,ambigashit dah bg kau org makan nasi kangkang + lendir yee..patutlah angguk2...

Anonymous said...

yg demo tu babi kuning....yang tuan punya blog ni babi anu war...elok la hampa semua.....babi2 tak tau bersyukur.....aku tunggu masa ja nak semelih babi2 macam hampa ni....menyusahkan rakyat betul...kalau hampa tak puas hati...tunggu PRU laaa....pangkah la bapak2 babi hampa tu...tak payah nak rosakkan keamanan negara...kaaa hampa dah terbayang nak masuk lubang kubur sekali dengan bapak2 babi hampa tu....110% sure...PRU13 ni.....bapak2 babi hampa akan di kuburkan oleh rakyat...dan hampa plak anak2 babi semua ni...confirm dah tak dak suara nak menyalak bila tengok bapak2 babi hampa tu dikuburkan....mmg dasar babi....

Anonymous said...

kepada semua pencacai2 dan barua2 umno..korang ni semua memang anak haramjadah, pukimak kau! wey babi sial puak2 umno..keturunan umno ni semua dah di beri minum air kaki ayah pin dan makan taik ayah pin..itu pasal la korang ni bodoh, bangang,bingai dan haramjadh punyta keturunan...emang dasar anak haram.........jadah!!!

cucukerinci said...

lembu umno akan mati kelaparan selepas pru13 bila BN dH mampos....Sebab lembu umno jenis makan tanggung tak tau cari mkn sendiri sebab tu terus bodoh mcm anon 8.24....yg dia tau makan tidor sama mcm lembu....

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan