Monday, January 3, 2011

GEMPAR!!! Laporan Polis Terhadap Menteri Perogol Amah !!!




Ayuh bersama Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) & Che'gubard ke Sidang Media Pendedahan Bukti Dokumen Menteri Rogol Amah & Laporan Polis Pada 5 Jan 2011 (Rabu) Jam 10.00 Pagi di IPD Seremban 2.  

Demi menjaga maruah Negeri Sembilan , Chegubard, SAMM dan rakyat N.Sembilan akan berkumpul beramai-ramai di IPD Seremban 2 untuk menyerahkan bukti dokumen bahawa salah seorang Menteri Kabinet Najib telah merogol seorang amah ~Pertanyaan 012-3696474 Azizi~

Pada malam sebelumnya iaitu malam 4hb Januari (Selasa), Chegubard akan menyampaikan Ceramah Perdana bersama Mat Sabu di Surau Itam Mukim Paroi, Ampangan (berhadapan dengan Kompleks Sukan Paroi). 

Anda dijemput hadir bagi mendengar sendiri kemuncaknya isu yang memalukan negara apabila kes rogol yang melibatkan Menteri tidak dihadapkan ke muka pengadilan!! SB SB juga dialu-alukan hadir bagi memeriahkan suasana.

Ayuh hadir beramai-ramai di Surau Itam (4hb jam 9mlm) dan IPD Seremban 2 (5hb jam 10pagi) bagi memberi sokongan padu kepada Chegubard dan keadilan sejagat !!

EDYES @ edyesdotcom

1 comment:

bunbinban said...

lapor jgn tak lapor....salute utk chegu bard...