Sunday, April 13, 2008

Selingan : Tajuk2 Akhbar 12 April

Tajuk Akhbar 12 April 2008

TAJUK berita utama Utusan Malaysia hari ini: Johor sokong PM. Pendirian tidak berbelah bahagi pada pemilihan Disember ini – Ghani.

Tajuk berita kolum atas: Abdullah akui ada pemimpin Kedah, PP mahu beliau berundur.

Tajuk berita kolum tepi: PM, Najib bincang pelan peralihan kuasa- Muhyiddin.

The New Straits Times: All 26 Umno divisions in Johor pledge support for PM…… (Kesemua 26 bahagian Umno Johor ikrar sokong PM…..

Petikan NST: “I admit that I was one of the causes for BN’s poor showing in the elections, but I am not going to step down until I’ve put things right.”(Saya mengaku saya adalah salah satu punca pencapaian buruk BN dalam pilihan raya lalu, tetapi saya tidak akan mengundurkan diri sehingga saya memperbetulkan keadaan.)

Petikan NST lagi: “I refuse to run away from my responsibility…… (Saya enggan lari daripada tanggungjawab saya……)

Baca, fahami dan buatlah kesimpulan sendiri. Selamat berfikir.

No comments: