Monday, March 21, 2011

Ahli Parlimen Binatang! Punya Teori Bangsat Untuk Junjung Pemerintah Zalim !!


Ahli Parlimen Binatang!! Itulah perkataan paling sesuai untuk menggambarkan seorang ahli parlimen yang pernah menjadi katak yang sebelum ini kononnya berpewatakkan warak. Kelihatan warak dalam ceramah-ceramah agama dan politik itu sebenarnya menutup wajah binatang yang ada pada ahli parlimen ini.

Daripada seorang ahli parlimen, kini hanya dilihat sebagai blogger murahan! Setiap entri-entri yang terpapar dalam blognya tidak menunjukkan kematangan sebagai seorang ahli parlimen dan kemuncaknya adalah entri hari ini yang meletakkan gambar binatang sedang mengawan!

Tulisannya pula, menceritakan konon-kononnya video tersebut adalah rekaan DSAI sendiri untuk mengalih perhatian daripada isu penyerahan DNA. Sedari tidak, sosok Anwar Ibrahim itu berdepan pelbagai tohmahan jahat berupa fitnah 1 dan 2 yang sedikit sebanyak merosakkan nama baik dan pengaruhnya Anwar sendiri. 

Berikut adalah tulisan ahli parlimen binatang;
Cuba bayang kalau semua orang dok bercakap mengenai videoklip ini, semua suratkhabar dok tumpu dan buat ulasan masing-masing, semua ahli politik termasuk Ahli Parlimen dok bercakap mengenainya; hilanglah tumpuan rakyat kepada isu DNA. Mereka sekarang ini sangat tertekan dengan isu DNA. Mereka sudah tidak ada jawapan. Cara terbaik ialah dengan merekayarsa dan menipu dengan cara licik ini.
Bangsat!! Aku nak sebut nama dia pun tak lalu! Rupanya sindrom isu DNA jugak yang menjadi modal Barisan Nasional untuk menang dalam kedua-dua sudut persepsi, samada persepsi memang Anwar lah yang berada dalam videoklip tersebut ataupun Anwar jugalah yang merekacipta video tersebut untuk mengalih perhatian bagi mengelak penyerahan DNA beliau. Ini satu kerja jahat lagi jijik, tetapi ahli parlimen binatang memilih untuk tetap bersama mereka yang berada dalam keadaan sangat terdesak!

Macam-macam Malaysia nie, ada ahli parlimen pun perangainya macam binatang!!

EDYES @ edyesdotcom

17 comments:

Anonymous said...

dia lebih teruk dari binatang!

hussin

Anonymous said...

memang babi pun Zul ni...bapak munafik!! harap kopiah berkilat hati hitam legam!!

Anonymous said...

anak dajal... anak haram....mungkin mak ayah dia masa buat dia tu waktu mak dia datang haid kot

Anonymous said...

muka zul ni dah nampak hitam....takde wajah manusia dah...macam setan aku tengok...ptuiii.......

Anonymous said...

Contoh2 dajal ini la dianya..jauhi diri kita dari fitnah2 akhir zaman ni.moga allah lenyapkan golongan ini dari muka bumi.

HHRS 2.0 said...

MassyaAllah...ya Allah turunkanlah azab mu

Anonymous said...

pru13 habis ler zul mangkuk ni..

Anonymous said...

tenuk berkata: syukur tuhan jadikan aku tenuk, tidak macam badak, kejanye beredam dalam air je.
badak berkata: syukur tuhan jadikan aku jadi badak, tidak macam anjing, kejenya menyalak je...
anjing berkata: syukur tuhan jadikan aku anjing, tidak macam babi yang sehina-hina binatang..
babi berkata: syukur pada tuhan jadikan aku babi...tidak dijadikan zul babwe dan yang seangkatan dengannya..

ABC said...

zulkipliaq ka yg dok kata gitu""";;;ooo>>>........

kah kah kah.....

Kamal said...

Zul Noridin katak berwajah iblis

dawai koko+ said...

katak berwaajah iblis...lawak betui..
bagi nick zul babi sudah lah..kah kah kah

mzlnn said...

....akhir zaman......ulamak syaitan seperti ini lah yang banyak wujud menjilat lendir najis dunia mengampu pemimpin zalim sanggup menggadai kesucian ugama ALLAH membuat kerosakan pada umat sejagat.......... terang lagi jelas ALLAH perlihat kan akhlak dan perwatakan mereka untuk kita memilih ......aku berlindung pada mu ya ALLAH......

akuLerNie said...

selamatkan malaysia ini dari seorg pemimpin yang mempuyai perasaan yg sebgitu buruk sekali...jauh untuk dijadikan contoh teladan kpd anak dan remaja2 malaysia..smlm ckp 110% individu dlm video adalah anwar..hari ini cakap anwar yg terlibat dlm pembikinan video tue untuk mengalihkan tumpuan...

Anonymous said...

YB Zul menjelaskan kisah yg benar yang beliau sendiri rapat dan kenali AlJuburi sejak 1998. Sia-sia je beruk2 pro ANwar dok meroyan dan memaki hamun dia, buat dosa basah KY jer. Yang memaki hamun tu ibarat perangai dah taksub seperti binatang yg mereka dok sebut2. Cermin diri tu dulu sebelum kondem orang lain. Anwar Juburi sudah terdesak!!

Anonymous said...

Bro ni lah namanya org yg sanggup menjual agamanya untuk dihina

Anonymous said...

babi berkata: syukur pada tuhan jadikan aku babi...tidak dijadikan zul babwe dan yang seangkatan dengannya.. KAH KAH KAH KUI

Anonymous said...

zul ni la syaitan yng bertopeng babi..baik buang je kopiah tu, n pakai je mangkuk tandas kt kepala hotak kau.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan