Friday, February 4, 2011

TERKINI!! POLIS MENGGANAS!! TANGKAP DEMONSTRAN YG OTW KE KERETA UTK BALIK!!


CHEGUBARD: Polis ganas tangkap, pukul, baling batu, tembak pemedih mata kpd demonstran yg jalan balik ke kereta.. Dlm masjid juga ditahan..
 trak yang digunakan...

 Gambar di atas menunjukkan Abg Mat 'menyekolahkan' polis bertugas!

5 comments:

joecharlie said...

Friday, February 4, 2011
KRISIS MESIR : DAP PARTI SUNDAL.
11 ribu pelajar malaysia di mesir terkandas.
95% boleh dikatakan melayu.
melayu yang sebagiannya pelajar yang menyokong pas.

kenapa DAP senyap dan tak menggesa agar bantuan segera dihulurkan ?

pasal yang terlibat dalam krisis ni semuanya melayu.

dalam kes teoh beng hock, pas diperlakukan macam keldai demi mengambil hati dap. tetapi dalam kes cemas yang melibatkan 11 ribu pelajar melayu, kenapa pas tak suruh DAP ikut stail yang sama ?

DAP senyap,
malaysiakini senyap
malaysianinsider senyap.

bayangkan kalau 11 ribu pelajar yang terlibat ini kesemuanya cina
konpem meletop lah satu malaysia.

DAP memang anjing rasis nombor satu, dan pas pulak penjilat tegar lubang buntut kit siang. memang hebat politik pas. macam keldai.
Posted by GAP KEMBALI at 1:00 PM

Anonymous said...

wakakaka..sape yg senyap...sape yg ckp xde kepentingan nak bawak balik student malaysia...

menjadi2 ko ek joe charlie aku tgk..

otak kat lutut ek..??

Din said...

Soi Lekpun senyap maa

Anonymous said...

Cara ini akan membantu misi MAS dan AirAsia serta Kerajaan Malaysia membawa keluar pelajar-pelajar kita dari Kaherah ke Jeddah dari dirogol dan kebuloran?

kunyit said...

yang dap tu yang ko sebokkn apsal mat......ko ni betul munafik tak bergaji

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan