Friday, February 25, 2011

Dua Kawasan Pulau Pinang Akan Di Serang Malam Ini !

Salam Jumaat,

Malam ini che'GuBard akan menyerang dua kawasan di Pulau Pinang masing-masing satu di dalam pulau (Sg Ara Bayan Baru) dan satu lagi di tanah besar (Dewan Melenium Kepala Batas).

Antara isu penting 'wajib tonton & sebar' yang akan disampaikan dalam pidato che'GuBard malam ini adalah mengenai kronologi terbaru perjalanan mahkamah kanggaroo kes liwat 'bluetooth' DSAI-Saifool. Berbekalkan laporan asal perubatan, che'GuBard akan menerangkan serba sedikit kupasan-kupasan penting isu yang wajar difikirkan dan diketahui oleh rakyat di sebalik ops Fitnah2.

Turut mengiringi che'GuBard di atas rostrum pentas malam ini ialah YB ust Azmi di Sungai Ara Bayan Baru manakala di Dewan Milenium Kepala Batas bersama YB Syed Azman.

Oleh kerana kedudukan 2 tempat ceramah yang agak berjauhan yang memakan masa hampir 1 jam perjalanan, che'GuBard akan berucap lebih awal di Sg Ara sekitar jam 9.30 malam dan akan berkejar ke Kepala Batas untuk ceramah penutup sekitar jam 11 mlm.

Saudara dan saudari yang berada Pulau Pinang samada di sebelah seberang atau di sebalik pulau dijemput untuk meluangkan masa dalam kedua program malam ini. Ambil lah peluang untuk bersama memeriahkan suasana sambil berilmu, sementara esok adalah hari cuti. Penyokong UMNO yang sudah bosan dan jemu dengan kebejatan terlampau juga dijemput.

Pesan che'GuBard untuk sesiapa yang bakal hadir supaya menyediakan pen dan kertas (alat rakaman lebih baik) agar menjadi agen penyebar kebenaran kepada mereka-mereka yang tidak turun ke laman ceramah. Kita juga boleh berperanan dalam perjuangan ini walaupun sekecil sebagai pengundi.

Di bawah adalah maklumat tentang kedua-dua program malam ini termasuklah nombor kontak untuk dihubungi sekiranya ada pertanyaan mengenai tempat ceramah.

1. Ceramah Umum di Pulau
25 Feb 2011, 9.00mlm
Che'GuBard & YB ust Azmi
Sg. Ara, Bayan Baru
(pertanyaan 0174787013)

2. Ceramah Umum Di S.Perai Utara
sempena Karnival P.Pinang Harmoni
25 Feb 2011, 11.00 mlm
che'GuBard & YB Syed Azman
Dewan Milineum Kepala batas
(pertanyaan 0134145663)


EDYES @ edyesdotcom
Melaporkan...

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan