Saturday, November 10, 2012

LCW: YOU RUIN MY GOLD MEDAL, NOW YOU RUIN MY WEDDING???


WHAT THE FCUK!!!

12 comments:

Anonymous said...

Protokol majlis perlu dihormati. Tak kan nak tarik kerusi ubah sendiri kut. Cari lah isu lain. Pi la mana2 sekolah belajar protokol usah main belasah saja. Buat malu diri sendiri.

Anonymous said...

Protokol apanya?Ni majlis perkahwinan org lah. Bukan majlis rasmi kerajaan nak protokal pelbagai. Kena lah hormat tuan py majlis & tak pernah buat dek org pasangan pengantin duduk berasingan dgn ada org lain kt tengah2. Makbapak diorg pun kena duduk tepi pengantin.

Anonymous said...

there are cheap things and there cheap people...aka cheap publicity.

din said...

hmm ikut protokol dpt pahala n msk syurga ke...?

Anonymous said...

hmm ikut protokol ni dpt pahala n msk syurga ke...?

Anonymous said...

protokol kepala anjing....hukum ISLAM x nk ikut...protokol org putih kafir nk ikut sgt!!! pi mampos dgn PROKONTOL

Anonymous said...

MAK DUGONG ni kalau hadiri majlis2 keagamaan muka dia kelat x suka je...kalau majlis2 maksiat senyum sampai ke siku

Anonymous said...

Kalau ikut protokol siapa yg sepatutnya duduk d tengah...perlu d ingat bahawa ini adalah majlis peribadi dan keluarga LCW, bukannya majlis rasmi kerajaan...

Anonymous said...

Kalau ikut protokol siapa yg sepatutnya duduk d tengah, atau perlu ada pemisah ke antara pengantin d hari prkahwinan mereka....takkan dlm majlis mcmni LCW nak buat hal.dah x sabor2...he he he...perlu d ingat bahawa ini adalah majlis peribadi dan keluarga LCW, bukannya majlis rasmi kerajaan...

Anonymous said...

Badan besaQ kedempol....Otak tarakKKKK

Anonymous said...

kat tengah tu mak andam..lihat aja perbezaan kerusi pengantin dan mak andam..kerusi mak andam tu ambil kat dalam stor hotel..

reymond grey said...

instead of screwing his wife dia terscrew rosmah.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan