Tuesday, February 8, 2011

Berdirilah PAS Dengan Bermaruah Tanpa PKR dan DAP - Sapo nak jawab ?

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan... tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya. Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS. Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat ! - tungkaran_hati.blogspot
kah kah kah...

Sey ado banyak laie mondo eh nak dipikir... yang nia, sey boghi poluang kek kengkawan kok ado lah yang nak monjawab eh...

sey sonang yor, kobar yor lah ondak ati ekau tu... nak nengok an PAS nyolamat an ameno yor tak? kah kah kah... udah hidup gomar nyusah an orang, nak mampuih pun menyusahkan orang... nijam nak mencopot PAS ghosan ehh... itulah UMNO dulu, kini dan selamo eh...


EDYES @ edyesdotcom
edisi nogori

4 comments:

author faethal said...

Hahaha,
Sei pun biasa dapat message dari Tungkaran Hati ni.
Rasanya dia dah 'save' kot skrip komen dia tu untuk blogger pro-PR..ahaks!

baginda® said...

die nih anak menakan najib.. nak sokong UMNO no islamiknya.. tapi terikut2 pangai umno memcahbelahkan PR... dia tak tau ke? heheh geng perpaduang walaupun tak nampau nak padu2.. ahaha

agas said...

salam..kalau pas tak bergabung dgn pakatan,sampai kiamat lah tak dapat perintah malaysia,nak suruh tarbiah org melayu pun tak lepas..tambah lagi dgn presiden yg mcm skg ni,lg la hampas..sori bro..

mdsaf_kyo said...

PAs menunjukkan dakwah peringkat global...

jgn kata "nak tarbiyah org melayu pon tak berjaya, jgn harap tarbiyah org kafir...."

Pas lebih maju dgn mentarbiyah org bukan melayu, malah parti yg bukan islam seperti DAP...

kalau nk tggu berjaya tarbiyah org melayu, baru nk tarbiyah org bukan Islam, pon sampai kiamat islam takkan berkembang...mengapa?

kerana pada zaman Khulafa' Ar-Rasyidin juga sudah berlaku pelbagai masalah dalaman seperti murtad, nabi palsu, enggan bayar zakat dsb, tetapi dakwah menyebarkan Islam keluar tetap berjalan...masalah dalaman bukan penghalang dakwah islamiah keseluruh dunia!!!

jadi, kpd saudara seperjuangan, jgn igt selagi maslah dalaman tdk selesai, kita tak boleh keluar ke peringkat global!

open your mind....

Wallahua'alam

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan