Monday, February 7, 2011

Adakah Rakyat Malaysia Akan BERDIAM Diri Bila Baca Berita Ini ?

Pembelian oleh Kementerian Pertahanan sekali lagi menarik perhatian apabila dikatakan bersedia membayar RM6 bilion bagi mendapatkan enam kapal tentera laut, 870 peratus lebih mahal daripada bayaran negara lain untuk kapal yang sama.

Menurut ahli parlimen Petaling Jaya Utara Tony Pua, pembelian kapal peronda pesisir pantai OPVs oleh Tentera Laut Diraja New Zealand tahun lepas hanya bernilai NZ$90 juta (RM210 juta) setiap satu. - mkini

Orang lain aku tak tahulah... tapi aku takkan duduk diam!! aku akan pastikan rakyat bangkit menentang kebejatan serupa nie!! Bangsat!! Macamana negara nie tak bankrap kalau berniaga macam jutawan baghdad !!

Kalau betul kau rakyat, kau harus bangkit melawan!! kalau betul kau bertanggungjawab ke atas anak bangsa kau, maka kau akan pastikan semua kaum kerabat kau bangkit menentang penyelewengan yang besar!!!

Kesabaran aku umpama dah sampai ke kemuncaknya... mungkin aku tak sempat untuk bangkit lawan penjajah... tapi aku yakin, apa yang aku lawan hari ini lebih hina dari penjajah, kerana kerajaan penjajah berbangsa melayu ini, menjajah bangsanya sendiri !! BANGSAT!!

BANGKIT BANGKIT!! BANGKIT RAKYAT !!
HANCUR HANCUR !! HANCUR BN !!!


EDYES @ edyesdotcom
edisi fuckoff !!

4 comments:

mdsaf_kyo said...

habis la naik harga barang2 keperluan lg...

barang kawalan pon naik, apatah lagi barangan lain2...

Isa said...

gila siot kerajaan bini najib nih... belanja duit negara macam duit mak bapak diorang jer...

ke... nak cilok buat dana pru 13... memang sundal punya puak yahudi bn nih..

Anonymous said...

Hahaha...padan muka, Pakatan Tipu Rakyat dah tak laku. Lepas PRU13 ni Anwar boleh gulung tikar......sebaiknya bertaubatlah kerana nabi tak ngaku umat kaum nabi Lt ni.....tunaikanlah haji, wajib rukun islam tu.....

Vendor said...

Biasalah harga kapal tu murah ja tapi plus komisen+Rosmah Fee+Entertainment Fee sampailah RM 1 bilion harganya,puashatilah rakyat bagi UMNO/BN belanja duit diorang untuk benda2 tu.undi lagi BN/UMNO kalau mau beli senjata denganharga 1000 x ganda.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan