Thursday, February 17, 2011

Bila Mahkamah Jalan Duta Tiada Lagi Penyokong Anwar...

 
Penyokong & Pendokong yg ramai tiap kali perbicaraan DSAI dah tiada..
Mano poie?..

BLOGGER ~ "yolah kitorang bukan ponting pun, kan suaro pendesak tu samo mcm pengkhianat parti.."

AMK ~ "kitorang sibuk nak carik mano tompek buleh bertanding.. Lagipun kitorang kono agih2 an' limau, mano tau ADUN kawasan tu mati.. Buleh kitorang jadi calon sbb kitorang sibuk tengok rakyat"..

YB ~ "Eh, kitorang lagi sibuk.. Kono jago kawasan.. Mano ado maso.. Ni dah dokek PRU ni.."

KETUO2 CABANG ~ "Kitorang sibuk edar BUKU JINGGA"..

AKTIVIS ~ "Eh, kitorang ni kan pengkhianat.. Lupo ko?"..

ANAK ALI ~"Sey tongah sibuk atur kawasan yg budak2 sey buleh bertanding.. Kan PAS tongah meninjau2 kerusi kito.."

MADEY ~ "Bagooss.. Bagoss... :)
 
 
Oleh Norazizi SAMM

4 comments:

Anonymous said...

Cermin diri sebelum nak mempertikai kan pasal mereka di sekeliling........

Anonymous said...

SAMM...??

puak2 yg xpuas ati....

wake up la...jgn jadi budak2...

Anonymous said...

tapi kalau betul penyokong yg hadir jauh sedikit (jika ada pun) berbanding semasa mula2 LIWAT2 dibicarakan dulu iaitu sebelum kecoh2 pemilihan PKR, bolehkah diandaikan yg mereka sudah tidak peduli akan kes Anwar dah?

jika betul, mampukah Anwar berterusan berkata macam Anon2 di atas tu....denial syndrome betul..ataupun lebih tepat lagi sindrom...emperor's new clothes.

bunbinban said...

aku dah ckp Anwar ni saje cari pasal. Silap sendiri terjerumus dlm kes mcm ni. Ntah sape2 budak saipol ni tiba2 di angkat dok sebelah Anwar. Mungkin sbb pakai smart kot. Maklum la reformis ni selekeh je. Apa brg dok sebelah dia walaupun sebenarnya reformis lagi hensem dr saipol dan rahimi. hahaha. Korang tengok..seme yg di angkat Anwar jadi katak, tu pun Anwar masih tak sedar2 diri. Jenis tak tau di untung Anwar ni. Eloklah dia masuk dlm semula. Dan kita buktikan pada Anwar bahawa tanpa dia, rakyat mampu menghumban umno celaka ke laut. Ye, dgn rakyat yg selekeh ni je, tak yah pakai kot tak yah pakai tie, cukup dgn selipar jepun dan niat kerana Allah....insyaallah.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan