Monday, February 21, 2011

Azmin Ali Kantoi KPI !!

PKR deputy president Azmin Ali was among the seven party MPs allegedly classified as "non-performing elected representatives".

According to a source, this was the findings of an external audit report prepared by a special committee on an internal Key Performance Index (KPI) early last year.

The special committee was headed by supreme council member Nik Mahmood Nik Hassan.

The source said that if the KPI ratings were implemented, Azmin, who is the Gombak MP, and the rest should be dropped as candidates in the coming general election.

The other MPs on the list were Indera Mahkota's Azan Ismail, Telok Kemang's Kamarul Baharin Abbas, Kuala Langat's Abdullah Sani, Petaling Jaya Selatan's Hee Loy Sian, Balik Pulau's Yusmadi Yusoff and Kelana Jaya's Loh Gwo-Burne

 

EDYES wrote:

Macam-macam jawatan ko nak pegang, tapi sebenarnya kemampuan tu tak setinggi mana pun. MP Gombak kau nak untuk masuk Parlimen (dan untuk jadi menteri?), ADUN Bukit Antarabangsa pun kau nak jugak untuk jadi exco (atau jadi MB?). Pasal jadi Timbalan Presiden tu aku taknak sentuh lah... Hakikatnya, bila dah banyak sangat tanggungjawab, jadi tak terurus dan gagal dalam perkiraan KPI!!

Sorang lagi tu pun sama jugak... Ketua AMK dia sapu, Ketua AMK Selangor pun dia jugak, MPN Melaka pun dia jugak, Calon Hulu Selangor pun dia nak, calon Merlimau pun dia mau... Tapi jangan sampai masa tengok KPI - Failed, Kantoi !!

Kalau yer pun nak berkhidmat, cermin diri tu dulu ada kemampuan ke? Kalau nak kawin dua pun kena ikut kemampuan, inikan pula nak jaga dua kawasan yang punya puluhan ribu pengundi nak dijaga...

Nie ada pulak dengar katanya, nak suruh rakyat atau ahli bawahan humban perkiraan KPI ini hanya kerana ahli MP tak tahu ada KPI yang memantau MP dan ADUN...

Bhai, kalau macam tu ada baiknya korang lantik 'JPP' jaga KPI...

 

 

No comments:

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan