Friday, March 25, 2011

Skandal RISDA Mengalih Perhatian Skandal Seks T Stooges



Salam,

Malam nie aku taknak menulis. Bukan sebab aku takde idea, bukan sebab aku letih kerana kondisi kurang tidur. Kalau aku letih kurang tidur pun, biasanya aku masih mampu menulis. Bila dah stim menulis, susah nak jumpa titik noktah. Jadi malam ini aku ambil keputusan untuk tidak mahu menulis.

Sebabnya ialah, tadi aku dah tulis menjela-jela. Ada la dalam 7-8 perenggan yang aku dah selesai tulis. Entah macamana tadi aku nak copy apa yang aku tulis, bila dah select all tiba-tiba, semua yang aku tulis hilang... walaupun tak sampai separuh jalan apa yang aku tulis tu, tapi korang pernah tak rasa apa yang aku rasa... kalau dah menulis hampir separuh jalan, tiba-tiba semuanya hilang, confirm hangpa tak boleh tulis benda yang sama. Stim dah tak stim dah...

So, harapnya kalau aku tulis malam esok sekalipun, ia masih laku untuk dibaca pada lusanya. Buat malam ini, aku tak mau menulis. Lumrah dalam penulisan, untuk kata tak mau menulispun, menggunakan lebih seratus patah perkataan.

Sama sama kita takde rezeki malam nie... rezeki nak tulis maklumat terbaru, dan rezeki korang nak baca sebelum solat jumaat esok... maybe untuk malam jumaat nie, Allah reserve rezeki lain untuk aku kot? hmmm.... bila la anak aku nak tido nie...

apa pun, sebelum aku tutup notebook nie, aku ambik kesempatan untuk mohon maaf sebab siang tadi tak sempat buat lintas langsung melalui twitter ketika press confrence chegubard. BlackBerry boleh buat hal pulak petang tadi.

oklah.... nak usha line dulu.... salam

EDYES

4 comments:

kayru1 said...

syabasss chegubard,pkr memerlukan insan seperti anda.berani tegas tak suka mengampu.salah tetap salah tak kira siapapun hatta bos sendiri

ISA said...

Lu menulis guna pen dakwat apa..???

Bila "select all" boleh terpadam pulak. Pen canggih tuuu...

Select All tu macam double meaning pulak... hahaha...

otaistillkick said...

Jika benar sumber kewangan risda digunakan dalam penayangan isu video, semuga adapihak buat laporan penyelewengan kuasa olih pengerusi risda,

Toi'Toi' said...

patut la xmampu nak menulis...
rupa-rupanya malam jumaat