Monday, March 28, 2011

Mahukah Anda Percaya Kata-Kata Blogger Yang Minum Arak??

Nantikan kemunculan sekeping gambar blogger pro-UMNO yang sedang meneguk arak ketika masuk waktu Maghrib. Gambar tersebut berada dalam keadaan selamat dan akan disiarkan secara serentak oleh beberapa blog Pakatan Rakyat !! Tarikh dan waktu publish gambar tersebut akan diuar-uarkan kelak.
 
Beberapa blogger UMNO juga telah panas bontot dengan khabar angin mengenai gambar peminum arak ini. Khabar-khabar angin ini berterbangan di ruangan twitterjaya, jadi sila daftar dan follow.
 
Ada di antara mereka yang tanpa segan sila mengatakan bahawa mereka bukanlah pemimpin parti jadi apa yang perlu dirisaukan sekiranya gambar mereka minum arak tersiar. Sudah hilangkah nilai islam di dalam sanubari mereka?
 
Ini jawapan saya buat blogger-blogger UMNO yang tidak putus-putus menabur fitnah - Hei Blogger UMNO, kamu diturunkan atas muka bumi ini sebagai khalifah / pemimpin !! Walau kamu bukan pemimpin kanan parti sekalipun, sekurang-kurangnya kamu pemimpin keluarga. Adakah maksudnya kalau bukan menteri atau ketua bahagian atau ketua cawangan, bermakna arak itu halal untuk kamu?
 
Mungkin blogger-blogger pro-UMNO ini terlalu banyak bergelumang dengan kejahatan UMNO mengfitnah pimpinan Pakatan Rakyat membuatkan mereka lupa ajaran Islam. Tidak habis-habis asyik dengan ketuanan melayu, maghrib-maghrib pun tonggang arak!! Tak sembahyang tu satu hal, minum arak lagi?
 
Harap semua pengunjung boleh bersabar dan tunggu gambar ini keluar dalam masa terdekat. Tujuan gambar ini bakal didedahkan bukan untuk mengaibkan sesiapa, tetapi untuk menjadi pengajaran buat blogger-blogger UMNO yang perumpamaannya sebagai "Menyalak-nyalak tanpa sedar, ekor bergelumang tahi!"
 
 
EDYES @ edyesdotcom

13 comments:

malaysiandotcom said...

muahahahaha jgn lupo kasi samo dgn den bhai...muahahahahah

awee said...

mereka sudah melampau,jadi kena dedahkan supaya rakyat dapat menilai orang fasik,penyebar fitnah(org derhaka pada ALLAH menyebar berita0

5sal said...

As Salam Cikgu!Yang akan mula percaya YB 110%,Perkosa terutama armankonda n geng pencacai yang tukang kipieh,tukang cucuk,tukang ampu,yang ada telinga tapi ada 1 telinga ja,ada lidah tapi bercabang cam lidah bewak akan percaya kata blogger mabuk ni.Tegok kartun Zunar lagi ok pa.Wassalam!

Anonymous said...

patut tunjukkan siapa org itu. pembaca boleh nilai lps ni tulisannya tidak boleh dipercayai. boleh jadi dia menulis dalam keadaan mabuk.

Anonymous said...

bro kasi print screen tweet yg kata minumarak tarak hal... gua mau tepek kat FB GUA hahahaha....lepas tu buat banner terbesar pecah guinees recod dan gantung kat pwtc...kahkahkahkah....

Edyes said...

harap semua sabar... mlm niie aku nak bg coverage pidato di std melawati..

Papa Homo LIke fitnah said...

good job..dedahkn semuanya,biar 1 malaysia tau sape mangkok tingkat nie sebenarnya!!!!!!

Anonymous said...

supriseee!!!!

http://www.papagomo.com/2009/03/anwar-iblis-di-halau-oleh-pejuang-rumah.html

tulisan sape tuuu ???

Anonymous said...

yang dedah sikit2 tu la yang menjadi fitnah, jadi 2x5 la dia dengan kamu! kalau betul tunjuk je la muka dia kalau x betul tunggula dia saman. apa salahnya dia minum arak?(kalau dia bukan Islam). kat arab sana pon mereka minum air zamzam tapi fitnah dan jahat jugak!!!! dan satu lu jangan lupa, yang pakai songkok atas kepala tak lekang dan berjanggut sejemput pon hutang xmau bayar, jilat buret amno pulak, lagi siot!!!!

Anonymous said...

sabar2...

Anonymous said...

jgn cakap je... bawak keluar gambar cepat2.... silap2 gambar tgh minum air botol BARBICAN kat kedai mamak...?

Dr. Mist said...

Anon March 29, 2011 10:17 AM,

gambar dah keluar dalam blog2 pakatan lain!!!

pergi la tgk bodoh!!!

Mr. Deen said...

Wow Dr. Mist... you show your own stupidity... no need to be harsh like that... adakah semua pro PR suka berbicara begini?

Sama juga dgn blogger pro BN tersebut.. Adakah semua blogger pro BN adalah penogak arak juga...

bro... kita bole boikot kata-kata dia dlm blog... tapi bukan boikot nama bangsa sendiri bro...

Think twice, trice or more... semua parti politik ni berniaga ideologi dan kita adalah pelanggannya...

Musuh kita bukanlah pengikut parti apa pun, bukan juga kristian, bukan buddhist, bukan hindu dan juga bukan bangsa seagama..

Musuh sebenar kita adalah FreeM... Lihat sajalah sahabat² kita di Libya, Sudan, Yaman, Iraq, Afghan dan Palestine.. Porak peranda lantaran berbeza ideologi. Apa puncanya? Hanya kerana berbeza fahaman yg secara batiniah telah dicucuk demi merealisasikan satu kewujudan.... THE NEW WORLD ORDER..

Novus Ordo Sclorum...

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan