Tuesday, March 29, 2011

Inilah Laungan 'Take Beer' Yang Sebenar!! Game Over Untuk Blogger UMNO !!

sila klik blog penyumbang sumber : TopengPerakUnmask untuk gambar lebih besar.

Akhirnya terdedah sudah jigsaw puzzle yang diperuntukkan untuk mengenali seorang blogger UMNO yang sering melaungkan Allah Huakhbar dalam blognya House PK. Blogger jahanam ini juga kerap memperlekah perjuangan menegakkan agama Allah hingga sanggup mengungkap 'take beer' merujuk kepada takbir Allah Huakhbar yang dilaungkan orang islam tatkala memerangi kejahatan kerajaan zalim. 

Saya ada menulis dua artikel mengenai si blogger UMNO ini. Pertama bertajuk "Mahukah Anda Percaya Kata-Kata Blogger Yang Minum Arak??" dan yang kedua adalah siri puzzle yang kedua bertajuk "Gambar Keratan Ke-2 Blogger UMNO Tonggang Arak Di Kala Maghrib !!!". Kedua-dua artikel sederhana panjang ini mengisarkan persoalan, apakah kita wajar mempercayai seorang blogger (yang mengaku islam) yang telah dikenalpasti sebagai penabur fitnah, yang juga seorang peminum arak? Lebih membingungkan ialah, blogger UMNO ini sering memperlekeh ulama kita termasuklah Tuan Guru Nik Aziz yang kita hormat dan sayangi.

Sekarang perhatikan betul-betul gambar di atas. Sebagai pembaca budiman, andalah yang berhak menilai samada gambar tersebut adalah benar ataupun super impose. Saya serahkan kepada anda untuk menilai kerana saya yakin, gambar yang sebegini jelas tidak memerlukan Edri KRU untuk melontarkan pendapat peribadinya. Saya tahu anda juga boleh berbuat demikian.

Daripada pengamatan saya, melihat muka dan matanya si blogger lahanat ini, seperti sudah mabuk. Mungkin kemabukkan arak menyebabkan blogger UMNO ini langsung tidak sedar gambarnya diambil malah tidak menghalang. Macam itulah gamaknya orang mabuk, separuh sedar (atau hanya tinggal suku?). 

Blogger UMNO di atas juga telah menulis dalam artikel terbarunya seperti tajuk di bawah;
KISAH SEMBAHYANG HAJAT MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT YANG JUGA PENZINA DI SHAH ALAM!
Saya mengambil petikan-petikan penting penulisan si peminum arak di atas. Apakah mungkin artikel tersebut ditulis dalam keadaan separuh sedar (baca: mabuk stout);

Selesai je solat Isyak, mereka terus adakan Solat Hajat yang diimamkan oleh Hadi Awang. Selesai je Solat hajat untuk pertahankan si Penzina dan Peliwat, maka bermulalah Pidato Khas 'Menangkis Fitnah Jahat' yang dipengerusikan oleh Idris Ahmad. Masa ni Anwar, Lim Kit Siang, Dato Johari Abdul sudah ada.
.....
Semasa Hadi tengah sedap dok kempen pasal PRU13 (aku pun tak faham dia nak defend Anwar ke nak cerita pasal PRU ni) tibalah yang dinanti, iaitu MUR-SHIT-DOL HAM-PAS! Nicky sampai agak lewat lebih kurang jam 10 lebih, yalah dia pun dah naik cuak nak defend Anwar yang nafsu seks dia yang semakin buas! 
Bangunlah rakyat Malaysia. Sampai bila korang nak kena tipu dengan jenis manusia tak bermoral seperti mereka ni? Aku tak kata la pemimpin BN moral mereka tinggi sangat, at least mereka tak jual agama demi mempertahankan si Peliwat yang kuat berzina dan menipu ni.

TAKEBEER!
TAKEBEER!
TAKEBEER!
Masih tidak serik lagi, malah sanggup menggelar TGNA sebagai Mur-shit-dol. Astafirullah hal azim... Saya bersyukur kepada Allah kerana bukan sahaja memberi secebis kemenangan kepada perjuangan DSAI melawan fitnah-fitnahnya seraya memberi kesedaran kepada kebanyakkan golongan atas pagar yang mula mencemuh tindakkan jahat UMNO. Malah Allah juga menunjukkan kebenaran di dunia ini dengan gambar seorang blogger UMNO sedang bergelumang dengan dosa arak.

Saya melihat penyokong-penyokong tegar UMNO yang tidak berkepentingan dalam saham merompak harta rakyat sudah mula menunjukkan rasa benci terhadap politik kotor yang dimainkan UMNO melalui Trio jahanam. Mereka sanggup menelan kata-kata dan telahan asal mereka serta menyatakan kesediaan untuk memberikan laluan kepada sebuah kerajaan baru Pakatan Rakyat.

Semoga kita semua dihindari dari mempercayai fitnah jahat, apatah lagi jika fitnah itu hadir dari seorang peminum arak!!

Takbir!!
Takbir!!
Takbir!! Allah huakhbar !!


EDYES @ edyesdotcom

6 comments:

Anonymous said...

pegghhh ko tengok badan dia macam kerbau kaki pendek aka babi kahkahkah

hehehe said...

ermm.. dah teruk sesat budak parpu tu. moga Allah ampunkan dosa2 dia (itupun kalau dia bertaubat laa)

nak kena hukum sebat ke ni!???? hehehe

Anonymous said...

patutlah suka sangat cakap takebeer
rupanya kaki togok beer

.....bila kaki togok beer membawa berita, maka hindarilah .......

Anonymous said...

opah aku nasihat, jangan minum air setan, nanti perangai mengalahkan setan. akhirat nanti duduk sama2 dengan firaun kat neraka.

bapak aku cakap, jangan dekat air setan. ibadah kita tuhan tak kira selagi tak taubat nasuhah. kalau umur dah masuk 40 minum lagi, takut sampai mati tak leh ubah. takut mati masa tengah ronggang beer. alamat tak masuk syurga la.

mak aku kata, orang minum beer ni tak boleh percaya. selalu buat dosa sebab air setan ni ibu dosa. sebab tu termasuk dalam dosa besar. ada sebut kat quran. kalau tak percaya ayat quran boleh syirik, boleh kafir. mak bapak islam pun kalau anak kafir, dia tak boleh tolong.

air setan bukanlah teh atau kopi. sapa belajar agama mesti tahu. sapa sekolah cikgu mesti cakap. kalau emak dia baik, emak dia mesti nasihat. kalau tak nasihat, emak dia pun dosa jugak. bapak dia pun dosa jugak sebab masa kecik tak bagi nasihat. tak bagi sekolah. tak belikan buku agama. tak ajak pergi surau. tak ajar cakap guna bahasa sopan.

opah kita pernah cakap. jangan buat jahat minum arak atau fitnah orang kat dunia. nanti roh mak bapak kita kat kubur akan terseksa. tak kan kita nak roh mak bapak kita terseksa.

terpulanglah...

Anonymous said...

ya allah selamatkan si peliwat dari segala bala

ya allah selamatkan peliwat dari segala durjana

ya allah selamatkan peliwat dari segala bahaya

ya allah selamatkan peliwat dari pecah perut

takbirrrrr!!..takebeer!..takbirrrr!...takebeer!!

botol kosong said...

tidak ia lambat mahu pun tercepat masa nya apabila malaikat izrail mencabut nyawa..dan..
mati itu benar..
malaikat munkar dan nakir itu benarr..
seksaan kubur itu benar..
Syurga dan neraka itu benar..

bertaubatlah sebelum terlambat.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan