Monday, March 21, 2011

Fitnah 3 Bermula ?

Video hitam-putih ditunjukkan dalam beberapa bahagian, bermula dengan seorang ahli politik dengan seorang wanita dengan ciri-ciri Asia Timur, dan seorang lelaki tak dikenali di dalam sebuah bilik hotel.

Bahagian kedua, mencatat dari empat sudut yang sedikit berbeza, menunjukkan seorang individu menerima seks oral dari perempuan dan kemudian melakukan hubungan seksual dengannya dengan beberapa posisi.

Aksi seks itu berlangsung selama 17 minit sebelum lelaki itu keluar ke arah kanan, dipercayai menuju ke bilik air.

Wanita itu, setelah membersihkan dirinya dengan beberapa tisu, kemudian membongkar barangan milik ahli politik itu, untuk 'memerangkapnya' apa yang dimaksudkan Datuk T, sebuah jam tangan Omega.
EDYES wrote:
Inilah antara ayat-ayat lucah yang akan berkumandang dalam siaran prima jam 8 malam nanti. Aku akan pastikan anak aku duduk dalam bilik ontok-ontok untuk mengulangkaji mata pelajaran tadikanya sepanjang buletin utama malam ini. Walaupun ada pilihan untuk tidak menonton berita sepanjang malam ini, tetapi perasaan membuak-buak untuk melihat apakah buah terakhir mereka iaitu Fitnah 3 bakal berhasil? Bagaimanakah skripnya kali ini?
Setakat ini aku masih lagi mengambil sikap tunggu dan lihat sebelum membuat apa-apa konklusi walaupun dari apa yang dilaporkan, dapat kita lihat bahawa ianya merupakan satu cubaan check-mate dari kem penguasa zalim setelah gagal di peringkat dengan konspirasi Fitnah 2. Maka peluru terakhir yang merupakan sebuah atomic bomb dilancarkan, lahirlah Fitnah 3 !
Seterusnya kita tunggu malam sikit, seorang rakan memberi sedikit harapan untuk mengagihkan video 21minit itu untuk tatapan sekiranya perkiraannya berjaya. Samada harapan palsu atau benar, kita tengok malam ini macamana.
Walaubagaimanapun, pendirian aku adalah tegap dan tetap dalam entry "Tetap Berjuang Walau Anwar Tumbang!!"

2 comments:

ABC said...

dah kantoi liwat 2....
caghi jalan baru...

kah kah kah...
umngok tetap percaya 360%.......

bahlul betoi laa umngok nie......

Anonymous said...

SUKA HATI AKU TENGOK ORANG UMNO NGOK KENA TIPU DENGAN USTAZ RAHIM THAMBI CHIK

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan