Tuesday, March 29, 2011

Gambar Keratan Ke-2 Blogger UMNO Tonggang Arak Di Kala Maghrib !!!


Sila refer entry saya yang pertama di sini , yang bertajuk "Mahukah Anda Percaya Kata-Kata Blogger Yang Minum Arak?? "

Apatah lagi kalau blogger tersebut kerap kali menyebut kalimah ALLAH HUAKHBAR!! dalam blognya, rupanya di kala senja menogak arak! Sila refer ke blog MiloSuam di sini untuk melihat gambar keratan pertama.

Seorang blogger pro-UMNO yang selalu mempersoalkan akhlak pimpinan kita termasuklah pimpinan utama dari PAS yang kita sedia maklum akan bertaqwanya pemimpin kita. Tetapi di sebalik mereka menghina, Allah telah memberi laluan untuk satu pendedahan yang tersangat jijik lagi hina untuk blogger tersebut.

Ada lagi dua keping keratan gambar yang akan dipaparkan menjadikan ianya lengkap menunjukkan seorang blogger umno harapan bangsa, telah didapati menjadi teman arak. Ini bukti bukan fitnah sepertimana yang sering mereka lakukan iaitu hanya menabur fitnah tanpa buktinya. Mereka menabur fitnah disamping perut yang bergelumang dosa !

Sekiranya puzzle ini telah penuh dan telah diketahui siapakah blogger umno tersebut, mohonlah supaya dirinya insaf selagi diberi peluang untuk masih bernafas. Sudah-sudahlah membuat fitnah jahat, seraya di dunia ini Allah membalas!!

Jadi ingin saya bertanya kepada para pembaca budiman, mahukah anda mempercayai kata-kata seorang peminum arak yang berugama Islam?

Terima kasih kepada Poji Topeng Perak Unmask (TPU) yang memperolehi sumber menyekat kejahatan blogger UMNO ini.


EDYES @ edyesdotcom

 

14 comments:

berita sengsasi said...

tunggu dgn kesabaran..
dan memgharapkan dianya bkn edit photo..
apa2 pon Allahuakbar!!!

dawai koko+ said...

makan capati tibai parpu sampai cirit..pastu tonggang todi..spesis mcm nie byk yg mengaku melayu..pukimak betui..kah kah..mabuk melayu..bodoh punya umno kah kah kah

caracal said...

la..yg sorang tu ke..gua ingat yg sorang lagik tu..

tapi takpe..beshh

renzo said...

kah kah kah mcm knal jaa pic badak tu kah kah kah.. ni mamak parpu kah kah kah

FARISZ@AZ.Com said...

rasa dah nampak sape.tapi tunggu gambar penuh dulu.
Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah
"Mengapa saya perlu menutup aurat sedangkan itu bukan saya" ?

Anonymous said...

alamak perut boroi tangan berbulu... ini ka pelokon yg d maksudkan... hahahaha

Anonymous said...

cilaka betul lah dia nih! aku dah syak dah...

Anonymous said...

rasanya dah kenal mamat ning. pernah tengok mana ah....

Anonymous said...

hahahah.. pandai. photoshop!

BKO said...

jambang dan spare tyre macam parpukera

bule said...

aku rasa ni parpu kari..

Restless said...

haha.PARPUKARI!!

mykhalis said...

baru terasa nak terduduk agaknya.. kenapa la waktu menulis mempermainkan nama Allah.. nak dapat balasan sekejap je..


Fakta mengenai seks yang anda tak mungkin perasan

Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

zul mamak png said...

http://zulmamakpng.blogspot.com/2011/03/panas-gambar-blogger-umno-minum-air.html

sambungan puzzle

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan