Sunday, August 24, 2008

Najib lahir sebagai muslim, mohon bantuan tuhan hindu...??

Lagi akuan bersumpah dibawakan khas untuk anda oleh Raja Petra.

Saya tidak pasti akan kesahihan 'sumpahan' ini, tetapi sepertimana MEREKA begitu percaya terhadap salah laku DSAI, seperti itu juga berita mengenai najib ini harus diberi perhatian.

saya tidak akan paste di blog ini tetapi secara terus link kepada blog Malaysia-today. Sila klik di sini untuk ke entri Najib si Hindu.

Akuan bersumpah ini agak menggemparkan. Berita ini dikorek dari brader rocky kita.

selamat bersumpahhh..

2 comments:

Anonymous said...

Cerita2 macam ni sebenarnya sudah lama diperkatakan ramai dan umum sudah sedia maklum bahawa memang terdapat unsur2 amalan syirik yang berleluasa di kalangan pembesar2 negara terutamanya yang melibatkan penggunaan bomoh2 dan medium2 yang sewaktu dengannya.

Maka, seandainya kisah Najib dan bomoh hindu ini benar2 berlaku, maka saya kira budaya amalan syirik ini mungkin sudah agak parah menyerang sendi2 kekuatan Parti UMNO sehingga telah berupaya meruntuhkan benteng keimanan orang kuat mereka selama ini.

Jika senario begini tidak dibendung, mungkinkah semakin ramai pemimpin yang akan mengamalkan atau meneruskan amalan khurafat ini semata2 untuk memastikan kesinambungan kuasa politik mereka?

Persoalan seterusnya adalah, adakah suatu hari nanti Parti UMNO akan hanya dipenuhi oleh barisan kepimpinan berbangsa Melayu tapi status agamanya boleh dipertikaikan?

Bukankah ini amat menakutkan jika benar2 terjadi di mana sekiranya mereka terus berada di tampuk kekuasaan, perbuatan2 mereka yang songsang seperti ini sebenarnya secara tidak langsung sedikit sebanyak boleh mempengaruhi minda rakyat negara ini. Bukankah ada slogan yang meyebut "Kepimpinan Melalui Teladan"?.

Anonymous said...

anwar sembah ape?

amerika?