Monday, August 18, 2008

Beruk... Macamana Beruk nie boleh 'interframe' ?


Jangan buat spekulasi kerana saya tampilkan video klip ini. Kita kena dengar jugak apa yang depa nak kata. Betul kan..? BETULLLLL...

Cuba ambik masa skit tengok klip video ini, memang kelakar dan yang paling kelakar sekali, ada pulak beruk interframe sekali... tengok rambut, tengok jambang, SEBIJIK macam beruk!

2 comments:

kbguy said...

muka hansem. tapi buat jual ubat, tak laku lerr.

amit said...

ialah samudin oi... takat gaya cakap lu tu...puak cari makan dalam ko punya kabilah buleh le dengor...org bg amanah suruh selesai masaalah rakyat kau habiskan dengan selesai masaalah perut dgn bawah perut ko dan kroni ko...bila org dpt teris lu punya berak ko dgn puak ko pi penaya orang (DSAI)...suruh laksana hukum islam banyak dolak dalih, tapi bila ko nak tipu orang guna isu sumpah dlm masjid (si Saifool) junjung Qur'an...konon ikut islam...DASAR PENIPU !!! Insyaallah aku yakin pengundi DPP Org bijaksana takkan bersekongkol ngan ko kecuali ko menipu waktu buang undi 26 oug...nanti

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan