Tuesday, August 26, 2008

Update dari Yayasan Aman

Oleh PerakExpress

3.00 pm.
Unit Ehsan sedang memantau dua buah bas yang sampai ke Sekolah Menengah Permatang Pasir.Anggota unit Ehsan yang terdiri dari penduduk tempatan merasa curiga dengan pengundi-pengundi ini kerana tidak seorang pun dikenali sebagai penduduk tempatan.

2.45pm. Anwar balik ke Bilik Gerakan. Dengar sembang-sembang, setakat ni lebih kurang 60% keluar mengundi. SMS sudah dihantar mintak ambil sapa-sapa yang masih belum mengundi

2.30 pm. Baru dapat masuk Yayasan Aman, jalan masuk ke Penanti penuh sesak. Aku kena jalan sebaik saja keluar highway BKE. Hujan lebat pulak tu, ni semua BN punya pasai. Ada maklumat dari Perisik Rakyat, hari tu ada banyak helikopter, ingatkan depa nak ambil gambar…rupanya depa buat pembenihan awan supaya hujan lebat hari mengundi. Binawe punya geng.

edyes wrote:

Ada beberapa rakan yang SMS saya bertanyakan khabar dari Permatang Pauh kerana menyangka saya naik ke P.Pauh sedangkan saya masih di K.Lumpur. Walaubagaimanapun, saya tetap memberikan khabar dan gambaran dari Permatang Pauh mengikut kemampuan saya mendapatkan maklumat.

Raja Bad pun baru jer call saya kejab ni, katanya dia tetap akan ke sana petang nie untuk mendapatkan result sekitar pukul tujuh. Bukan pukul 11pm jika nak tunggu pengumuman dari TV3.

Setakat ini, saya hanya sempat memberi khabar yang saya terima dari rakan blogger yang berada di sana termasuk MSK(PerakExpress), matcomot, TopengPerak(Perisik Rakyat) and da geng.

Saya harapkan keputusan seawal 7pm dari borang14 yang dikumpul untuk disebarkan dari laman edyesdotcom.

Di kala petang-petang sebegini, bila petugas kita dah mula rehat dan melepas kelegaan, di kala ini jugaklah HANTU2 akan menyusup. Mengikut berita di atas, 2 bas telah kelihatan di sebuah sekolah dengan membawa warga luar yang tidak dikenali oleh penduduk setempat. TANGKAP dan usul periksa!! kerana mereka inilah yang akan menjatuhkan jumlah MAJORITI malah mungkin jika ramai yang terlepas, akan memudaratkan keputusan pilihanraya !

Namun pada dasarnya, majoriti SATU undi sudah mencukupi untuk membawa DSAI ke parlimen dan seterusnya menghancurkan kerajaan KORUP.

InsyaAllah, nantikan keputusannya !

RE-FOR-MA-SI

No comments: