Sunday, August 17, 2008

Gambar Sekitar Permatang Pauh ! Satu Sejarah !!

Pagi yang hening sebagai Muqaddimah.


Irama Bombay berkumandang.

Pagi yang begitu bersemangat.

"Fisabillillah"

Ramai sungguh Anwar Ibrahim di hari Pencalonan.
Ini Taktik Diversion.

Nasib kau lah... Sudah salah jalan.. Rasa macam nak menangis jer?

Perarakan di peringkat Awal. Gambar bawah adalah sambungan gambar atas.



Permatang Pauh, Satu Sejarah !

Yang Zalim Harus Ditentang !!

Ketibaan Calon, Datuk Seri Anwar Ibrahim


Menggadai nyawa meniti di tepi...

Kawat Berduri. Kami bukan PATI !!

Lihat dengan Teliti, Betapa ramainya umat yang menuntut Keadilan.
Gambar bawah ditangkap selepas beberapa saat dari gambar atas.

Dalam padang penuh, di jalan pun penuh. Hampir 100 ribu !!

Ini Abang Paling Cempion ! siapa yang ada di jalan bagi 'menyambut' orang-orang UMNO pasti tahu kelibat Abang Cempion ini.

Ini pun cempion jugak lah... 2 hari tak tidur...


untuk clip video, sila klik sini
Lagi satu, tolong lihat akhir klip ini di mana anda akan dapat melihat perbezaan jumlah kedua-dua belah penyokong. klik sini

10 comments:

Anonymous said...

Rasanya anwar akan menang. tp PENGECUT!!!! Kat Kawasan sendiri bolehlah menang.. Marilah buka gelangang kat Johor ni. Saya rasanya ketua kampung pun boleh kalahkan anwar..

Edyes said...

ish ish... tak paham la korang nie.

Kalau DSAI bertanding tempat lain, Kulim-Bandar Baharu contohnya, sudah tentu korang kata 3 BERANAK DALAM PARLIMEN ! satu kat Parlimen Lembah Pantai, satu kat Permatang Pauh dan satu lagi kat parlimen KBB.

betul tak..?

Khairul Faizi bin Ahmad Kamil said...

Salam bro...

Sy 'pinjam' gambar2 masa hari penamaan calon kt blog ni.

TQ

Khairul faizi
http://www.minda-kembara.com/

bulaz bujamil said...

kepada anonymous,

itu bukan pengecut tapi STRATEGI.
buat apa DSAI nak menyusahkan diri bertanding di tempat yang dia susah nak menang kalau di Permatang Pauh para penyokong dia dah sedia menunggu.

Senang cakap, jangan mengata DSAI la..mana-mana ahli politik pun akan guna strategi sama kalau berada dalam situasi macam ni.

Kalau tak mesti tiap-tiap kali pilihanraya ramai MP yang bertukar-tukar kawasan?. Ye la, kalau tidak nanti orang panggil PENGECUT pulak kan :)

terima kasih

anak_jb said...

kpd anonymous,

bodoh punya pendapat.....mmg la kena bertanding kat tempat yantg ada can menang....kalo macam tu, Pak Lah pun kira pengecut la....Muhyiddin, Hishamuddin...pemimpin yang ko sanjung kat Johor tu, cuba suruh tanding kat Kelantan....sure bungkus punye bro....hampeh!!!mentaliti UMNO haprak!!!!

Anonymous said...

Kat Johor tu, kalau letak kerbau jadi calon BN pun boleh menang hahahahaha ...

musang jebat said...

pastikan kerbau saudara tu punya lambang UMNO ye....hehehe...batang pisang pun boleh...asalkan ada lambang dacing..

Anonymous said...

apa la lu? cdg la Dato Sri Samy tanding kat Johor!

Anonymous said...

Permatang Pauh DSAI Menang. menang menentang bangsa sendiri disokong oleh mereka yang tidak menilai apa yang akan berlaku pada masa akan datang .Dulu DSAI memperjuangkan bangsa dan agama melebihi segalanya. tetapi pada hari ini memperiakan DAP, ucapan di Ipoh malaysia untuk semua bangsa,13mei dilupakan suara manis melebihi siti norhaliza ditaburkan demi dendam kesumat kepada kerajaan melayu, melayu merayau-rayau menentang melayu memaki hamun melayu menjatuhkan daulah melayu tampa memikir apa-apa kerugian DAP tersenyum untuk pecah dan perintah bodohnya bangsa melayu tapi berpelajaran, biar ditunjukan perasaan kepada AKIM untuk ketidak puas hatian kepada kerajaan tidak kepada yang berhati dengki dendam pada kerajaan melayu. bacalah banyak-banyak untuk tambah ilmu jagan hanya menyokong kepada yang menyokong US untuk membina pengkalan tentera US disabah membina kuil banyak-banyak kalau menang atau jadi PM

Anonymous said...

letak myanmar ke, bangla ke, nepal ke berlambangkan umnok pun boleh menang. buta hati perut betul johor nie...

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan