Friday, April 15, 2011

Lintas Langsung Grand Finale di Kuching, Miri Dan Limbang !!

GAMBAR ATAS MIRI, BAWAH LIMBANG

KUCHING

KUCHING

KUCHING

MIRI BELAKANG STAGE

KUCHING

MIRI

KUCHING

Ini bukan di Tunisia!! Ini bukan di  Dataran Tahrir Mesir!! Ini di Bumi Kenyalang!! Bumi Borneo yang dahagakan nikmat sebuah negara milik rakyat !!

Salut kepada warga Sarawak yang berdiri sepanjang ceramah !! Semangat untuk berubah !!

Macam ini punya crowd, BN menipu pun boleh tumbang !!

Tumbang BN!! Tumbang Taib!!

Sampai lah masanya untuk satu kerajaan baru lahir di bumi Kenyalang !!

UBAH SARAWAK !!

Baca artikel 'Menjadi Saksi Taib Tumbang !! Di Pilihanraya Atau Di Jalanraya !!' bagi yang belum berkesempatan...


EDYES @ edyesdotcom 

14 comments:

AmenoWorld said...

Bro.. harap2 kebangkitan rakyat sarawak neh dapat dizahirkan dalam bentuk undi..

Anonymous said...

InsyaALLAH...semua kena berusaha keras..

rakyat yg mahukan keadilan berharap Sarawak menjadi permulaan utk menawan Putrajaya...

Alias Mohd Yusof said...

Gelombang perubahan melanda dunia, dari Tunisia hingga ke Sarawak.

Myvitrd said...

hebat 2 teruskan perjuagan

-thethinker- said...

http://www.merdekareview.com/image_files/news/20110415_sarawak_kuching_dap.jpg


nii lagi dahsyat.. tak pernah org cina tunjukkan sokongan macam

Abbs said...

cantek beb.. gua doakan kite punye perjuangan berjalan lancar, beb serawak selamat menjadi negeri yg berkebajikan! insyaallah.. edyes.. sampaikan salam pade olang2 serawak.. katekan semenanjung sentiase membuke tangan dan menerime perubahan yg bakal berlaku, olang mude geng kite, harap olang mude iban, kadazan, dan olang mude serawak berjuang bersame2 kite utk perubahan dan pembaharuan negare! dgn segale tomahan yg di lemparkan menjelangkan PRN ini oleh Babi Negare, kite FACUS UTK MENAWAN SERAWAK TANPE MENGHIRAUKAN KEBOBROKAN MEREKA! kahkahkahkah

Anonymous said...

Sarawak Negeri Kebajikan? Bangang punya penyokong Pembangkang, yang kau tala semua subsidi kerajaan dari Petrol, beras, tepong dan kalau boleh seluar dalam pun nak ditanggung kerajaan TAK SEDAR DIRI dan TAK SEDAR DIUNTUNG...

KUFUR NIKMAT, Memang patutlah kau jadi penyokong Nik Aziz..

Ahli Umno Bakri Muar said...

Kau yg bodoh sokong BN x tentu hala..aku yg masih Umno ni pun malu mcmana PR yg baru jaga 3 tahun lebih leh buat lebih baik dr BN yg dah lebih 50 tahun perintah..
terus terang aku cakap kena ubah..biar depa change apa yg BN buat x betul...BN dah lama kat atas, x tau mcmana rasa duduk bawah...
Tukar kerajaan bukan punca negara mundur. Jepun dah banyak kali tukar,UK dah banyak tukar...x bankrap pun...BAGI peluang PR perintah...kalau x ok tukar balik next election...yg penting aku nak PR heret perasuah2 ke muka pengadilan.. Ahli Umno Muar

Anonymous said...

Kena Ubah..kena ubah...kena ubah

Aku cukup meluat ADUN2 Umno asyik dok kira projek..
sapa nak duit masuk Umno dan dpt projek.
dulu halaman rumah kampung cuma tanah merah, la ni penuh tar....
mana dpt duit??? contoh Parit Yaani,Yong Peng...pergi check..

yg ahli bawahan apa yg dpt..
Johor pun kena UBAH....



Ahli Umno Bakri

Anonymous said...

Pakatan Rakyat akan ditalkinkan di Sarawak!!!!! Yeeaahhh!!!

kpasu guy said...

walaupun apa yang berlaku esok...satu sejarah akan tercipta dalam sejarah Malaysia...kalah menang pasti akan menggeletarkan gerombolan penyangak penyamun ini...

Semoga lebih ramai rakyat Malaysia membuka mata..lebih cerdik menilai politik supaya kita lebih maju kehadapan.

UMNO bukan kerajaan...kerajaan adalah hak rakyat Malaysia ..UMNO hanya untuk ahlinya yang takut dengan bayang2 sendiri

Kuda Perang said...

Salam Anon April 15, 2011 11:34 PM
Kalau nak marah pun beradab lah sikit ya... Minta realistik la siket ya sdr.bukan semua perkara rakyat nak subsidi drp kerajaan... cuba sdr. berfikir secara normal sedikit ya... ada beberapa perkara tertentu sahaja yang perlu kerajaan bantu rakyat... WAJIB BANTU sebagai 'seorang' bapa pemerintah... lain2 perkara, rakyat boleh berdikari sendiri. Negara2 maju di Eropah dan Timur jauh pun buat mcmni, malah jiran kita Singapura dan Brunei pun...

Anonymous said...

aku heran la kat org malaya ni...

kalau korang bermasalah sangat dengan umno, pegi mampus la umno dengan korang sekali. orang sarawak mana ada terima umno..berjaya x umno masuk sarawak?? x berjaya beb. selain dari bangsa cina yang akan undi DAP, PKR & PAS memang xde chance kat sarawak. orang sarawak x kan lepaskan negeri ni kat org malaya. sebab tu SNAP x sebulu dengan PKR. PKR tamak, sama macam anwar ibrahim. moral teruk, ada hati nak jadi PM. malam esok korang tengok la. ni orang sarawak punya prediction : BN 64 kerusi, DAP 5, Snap 1, PKR 1, PAS 0.

kalau orang sakit hati sangat dengan UMNO, jangan cakap pasal sarawak la. dua2 kami x terima. paham sik? mun sik paham, aneng berjakok.

kenyalang said...

jangan berangan BN ada taktik luarbiasa takkan kalahnya, tak caya tunggu, wa tak tipu

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan