Tuesday, April 26, 2011

Video Seks: Polis Akan Dedahkan 'Si Pelaku' Sejurus Sebelum PRU13 ?

SUBANG: Polis tidak teragak-agak untuk mendedahkan "si pelaku" dalam video seks yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada umum sekiranya perlu, kata Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar.

"Siasatan masih lagi dijalankan. Apa jua perkara yang kita perlu dedahkan kepada umum kita akan dedahkan, yang mana perkara yang tak perlu kita dedahkan kita tak perlu dedahkan. - MStarOnline
 
 
EDYES wrote:
 
Tajuk asal berita di atas ialah "Video Seks:Polis Akan Dedah 'Si Pelaku' Sekiranya Perlu". Maka saya fikir, Barisan Nasional akan memerlukan pendedahan siapa 'si pelaku' di dalam video seks tersebut sejurus sebelum PRU13.
 
Mungkin pendedahan mengejut seperti ini akan berjaya menyekat kebangkitan rakyat sepertimana yang mereka lakukan sebelum menempuhi pilihanraya berduri negeri Sarawak. Pembaca utusan pasti akan mempercayai pendedahan tersebut.
 
Dari suatu sudut pula, kita sebagai rakyat telah dipermainkan oleh polis yang bertanggungjawab ke atas kes video seks ini. Sudahlah Trio yang bertanggungjawab menyiar dan menyebar bahan lucah tidak langsung di ambil tindakan, malah sehingga hari ini masih bebas. Lihat betapa kebalnya mereka dari undang-undang Malaysia ketika tidak mempunyai jawatan tinggi dalam parti dan kerajaan, fikirlah bagaimana pula kebalnya pemimpin-pemimpin UMNO yang mempunyai jawatan.
 
Pihak polis akan membuat pendedahan tentang siapa 'si pelaku' dalam klip video seks yang dikatakan mirip Anwar Ibrahim itu. Tetapi pendedahan hanya akan berlaku sekiranya perlu. Apakah maksudnya perlu? Apa definasi 'perlu'?
 
Polis dah tahu tetapi tak mahu bagitau ? Adakah macam tu??

5 comments:

paloibinmulau said...

hari tu cakap dah selesai. tp kalau cakap2 dr mulut bekas ketua polisi selangor ni teman tak pelik. perangai dia mmg mcm itu. nampaknya kes video ni mmg tak akan selesai smpai bila2. cuma akan dibuka semula bila ada keprluan utk politik amno je. hampehhhh.

Abbs said...

2 kali hantar kes kek penguin negara.. reject balik kek polis..
polis kate dan tau sape pelaku, tapi akan cakap jike perlu, kahkahkah.. jam omega made in saud dah jadi made in taiwan.. pelacur china dan jadi pelajar jurusan undang2 dari negara china, aksi seks kat hotel tapi rupenya kat kondo ? kat hotel lacinye berkunci ? kahkahkahkah.. 18 ratus hotel gua dah masuk, 1 loker pun kepala kunci gua tak jumpe beb.. wakakaka.. ini lew 1 lagi projek kerajaan 1mesia utk tipu olang2 melayu.. terus, teruskan menipu.. kite tipu olang2 melayu kek kampung2.. kahkahkahkahkah.. biarkan olang2 melayu kek bandar memberikan pengajaran pada umno yahudi berserte peralatan seperti pdrm, spr, sprm dan sebagainya.. kahkahkah..

Yong said...

Bila terlampau nak memalukan dan menyumbat DSAI ke penjara, orang akan jadi makin simpati pada DSAi. Beliau dilihat sebagai mangsa ketidakadilan. UMPorNO pula dilihat sebagai gerombolan manusia zalim dan bangang! Yang dulu atas pagar menjadi benci. Yang benci menjadi menyampah. Yang menyampah?

Anonymous said...

UMNO xperlu video seks,.

dah terbukti Al-Jub 'LELAKI Y'

Karpal kata seks luar tabie tu suka sama suka,..

Yusuf kata paksa,..

kesimpulanya :

Pendakwa dan pembela sama2 setuju kejadiaan liwat berlaku,..


wakakakakakakakakakakaka

chegu bastad kedahak,..apa ko nk spinn lagi,...

JAHANAM KO KEDAHAK

Anonymous said...

sudah pasti kerana pelakunnya memang pelakun sex ..dan video itu memang video tulin .. video lucah jadi antara dua yang pils akan lakukan.. berkemungkinan kalau PRU13 condong pada pembangkang maka peluang polis untuk menunjukkan mereka menjalankan kerja dengan telus dengan kmengkhabarkan bahawa itu benar video lucah original. Jadi apabila pembangkang memerintah besok, pihak polis tak perlui dibubarkan dan digantikan dengan pentadbiran baru... tapi kalau ianya condong kepada kemenangan bagi pihak BN maka berkemungkinan Saudara Anwar akan dipersalahkan...Dan isu ini kana di ulang tayhang buat beberapa kali sebelum PRU13 ni!!

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan