Thursday, April 28, 2011

Tahniah Blog Milosuam, Membongkar Misteri Orang Ke-3 Dalam Video Seks Part 2 !

Selepas tisu selesai digunakan, kelihatan jelas di dalam video, seseorang melontar tisu itu mungkin ke dalam tong sampah yang terletak di bawah meja, pelacur pada masa ini berada di dalam bilik air. - Blog MiloSuam
 
 
Biasanya, kalau sepasang kekasih sedang bercinta dan sedang berdua-duaan di suatu tempat yang terpencil lagi sunyi, maka sebenarnya mereka ditemani orang ketiga iaitu Syaitan yang direjam.
 
Namun dalam siri kedua suntingan video seks yang dikatakan mirip Anwar Ibrahim, Sebuah blog telah mendedahkan bahawa memang ada kebenarannya syaitan akan berada bersama ketika maksiat antara dua entiti berlaku. Syaitan yang tidak dapat dilihat secara terus itu sebenarnya menyorok dari dilihat oleh perakam kamera.
 
Malangnya, mungkin syaitan itu juga melakukan 'maksiat tangan' yang memerlukan tisu untuk membersihkan sisa lelehan, maka kita akan lihat bagaimana 'si pelaku' menyerahkan tisu kepada syaitan yang menjadi orang ketiga.
 
Harap semua dapat share maklumat penting ini dalam facebook dan dalam twitter! Sampaikan kepada semua bahawasanya video ini memang dirancang, tapi perancangan yang GAGAL !!
 
UMNO Porno Production tidak berjaya menjatuhkan Anwar selepas cubaan Saifool Marketing Strategist juga dilihat akan gagal !!
 
 
EDYES @ edyesdotcom
Busy sehingga pertengahan June

2 comments:

Anonymous said...

edyes..

lu buang je post ni..

buat malu lu je..

npk sgt lu ni jahil pasal infra red mode

Yong said...

Video ni bisu ke? Atau sengaja dibisukan? Kot bercakap nanti penonton tahu itu bukan Anwar sebab suara lain. Kahkahkah.