Monday, April 4, 2011

Eskay Dan Pelacur Siam?? Tanya Dato’ T Apa dia “Phaholyothin Road Bangkok”?

Maaf saya di luar kawasan, hanya sempat update thru BB sahaja, jadi ada kekurangan dalam entry ini.

Pertama, video yg dimaksudkan adalah di sini - http://youtube.com/watch?desktop_uri=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DDNEWGYPd1MU&v=DNEWGYPd1MU&gl=US

Kedua, timbul persoalan - Rahim dan Eskay mendakwa video ini dirakam di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Tetapi tulisan di dalam video tersebut apabila diterjemah menyebut "Phaholyothin Road Bangkok, Thailand 10400, Copyright 2011"!!

Adakah video ini sebenarnya video lucah yang dikutip dari Thai yang tiada kaitan dengan Malaysia? Mungkin atas alasan ini Eskay mengemukakan soalan "Bila kali terakhir DSAI ke Thai?" Kerana baru menyedari akan tulisan yang tertera dalam video tersebut!

Ini kerja gila! Kutip video CCTV hitam putih yang kebetulan pelakonnya adalah sama tapi tidak serupa dengan DSAI demi untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim?

Atau, adalah Eskay yang menjadi pelakon seks tersebut memandangkan latarbelakang Eskay yang begitu sinonim dengan Thailand!!


EDYES @ edyesdotcom
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

6 comments:

somphong shawtivurt said...

yesssss ..good!

Ismi Azraf said...

bersandarkan video tu,ia xdapat buktikan pelaku adalah DSAI.muka tidak jelas.
Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah
Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!
Pelajar Di Bunuh Hanya Kerana RM7 ?

Yong said...

Di sini ada banyak hotel. Tengah sale 75% discount. Gerombolan cepat buat tempahan. Boleh tambah video lagi. Alamat: http://www.siamhotel.net/bangkok/phaholyothinhotels.php

Anonymous said...

lagi satu hotel lima bintang yang maksudkan itu..jelas didalam video itu bukan dihotel itu.. ianya nya jelas sekali hotel budget!!!berkemungkinan diPhaholyothin Road Bangkok”?

gloria said...

jom tgk sapa pelakun lelaki dlm video sex tu d blog sy...hihihi...

Anonymous said...

Pelakun tu kalu hang semua nak tau.. tuuu Eksay laaa