Monday, January 25, 2010

Tukar Tiub : Siapa Zul Nordin Sebenar ??

PKR WAJIB BUANG ZUL NORDIN

Parti Keadilan Rakyat hanya ada satu pilihan:
lucutkan keahlian Zulkifli Nordin dari menjadi ahli PKR.

Jika Zulkifli Nordin tidak dibuang dari PKR maka ini implikasinya:

- pemimpin PKR tidak tegas
- pemimpin PKR berdulak dalik
- rakyat kurang yakin dengan pimpinan PKR
- adanya Zulkifli Nordin didalam PKR akan merosakkan setiakawan antara parti parti di dalam Pakatan Rakyat.


siapa malaon ini?

malaon adalah saekor baral yang telah mencelah masuk ke dalam arena politik ketika anwar ibrahim ditahan. ramai orang silap anggap. ramai orang menyangka malaoan ini ialah salah seorang dari pasokan peguam dalam kes anwar ibrahim tahun 1998.

tidak betul. malaoan ini hanya menebeng di mahkamah. kemudian malaoan ini menjadi pak sibuk. berceramah ke hulu ke hilir. ceramah ceramah kosong tentang mak yan. saya pernah
menulis pada tahun 2000 tentang ceramah mak yan ini. ada juga ceramah ceramah tong kosong dari malaoan ini. contoh nya ceramah tentang kuku jari anwar ibrahim yang hitam kerna di racun. ini ceramah bohong.


sebagai saekor peguam yang kurang kes anwar ibrahim telah membukakan peluang untguk malaoan ini menonjolkan diri dengan ceramah ceramah seram lagi bodoh lagi tak sekolah. umum wajib diberitahu malaoan ini pada satu ketika dahulu ialah ahli parti pas dan ada jawatan di bandar tun razak. tetapi kerana tidak ada kudrat dan ilmu pengetahuan maka orang pas pun tidak memerlukan malaon kelas ketiga ini.


pilihanraya yang lalu malaon ini telah menang. tetapi kerana bangang malaon ini telah melakukan kesilapan dalam hal peraturan pilihanraya. lalu kes dibawa ke mahkamah. malaoan ini telah berunding. hasil rundingan - kes telah digugurkan. untuk gantinya malaoan ini wajib meracau sepanjang masa.


justeru malaon ini contoh terbaik untuk PKR dan PAKATAN agar dimasa hadapan berhati-hati apabila memilih bakal calon. 


nota:
jangan tunggu sehingga malaon ini akan mengeluarkan kenyataan yang menganggap saiful sebagai gadis suci murni yang punggungnya masih bergetah dan bercendawan kah kah kah.

No comments:

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan