Thursday, January 21, 2010

Apakah Maksud Obligasi ?

Terus terang saya katakan, amat jarang kedengaran di halwa telinga akan perkataan obligasi oleh seorang yang agak cetek pengetahuanya seperti saya. Jadi ingin saya tahu secara suapan, apakah maksudnya obligasi ?

atau saya berikan pernyataan ayat penuh untuk perkataan obligasi;

Jangan pula langkah melaksanakan satu obligasi sosial seperti yang dipersetujui oleh Tok Guru dalam kes Bazar ditukar menjadi penyelewengan pada hal tidak. Lihat kenyataan terima kasih para peniaga Arked Uda atas langkah yang diambil oleh Tok Guru. Tok Guru memayungi rakyatnya dengan belanja RM 23 juta dan bagi Pemuda UMNO Kelantan, itu adalah salah.

Atau perlu saya tanya Husam?

Sila baca petikan penuh dari blog Husam berkenaan ayat di atas - untuk sesiapa yang ingin tahu apakah maksud obligasi seperti yang dinyatakan oleh Husam.


Kepada sesiapa yang sudi, nyatakan apakah maksudnya obligasi ?

Dan kepada sesiapa yang lebih sudi, nyatakan sokongan anda terhadap kepimpinan TGNA... dan support Husam...

No comments: