Tuesday, February 24, 2009

Kesilapan Teknikal : Moderate Comment

Salam hormat,

Patut lah dua tiga hari nie tiada comment dari pengunjung. Ini kerana saya dah set untuk moderate setiap comment yang masuk, tapi tak perasan bila komen dah masuk tak dipublish.

Tujuan moderate comment ini tidak lain tidak bukan, untuk menapis komen-komen yang SANGAT tidak berbudi-bahasa terutamanya dari anonymous (dan juga cik anon).

Di harap kita semua dapat sama-sama bertukar pendapat dan pandangan bersama etika seorang 'gentleman'. Blog edyesdotcom adalah untuk semua, memberi dan menerima maklumat, berkongsi maklumat, berkongsi pandangan bersama hujah2 yang kongkrit. Kerana itulah blog ini dikenali sebagai "COURT oF PUBLIC OPINION"

Kesilapan teknikal amatlah dikesali.

selingan dari the scribe A Kadir Jasin

[ANONYMOUS comments with not be entertained. When commenting, your real identity is preferred. But a suitable pseudonym is accepted. If you have to use anonymous, please print your name or pen name at the bottom of your message. Please avoid seditious, defamatory and libelous statements. Unrelated comments will not be given priority.]


1 comment:

Anonymous said...

susah btul nak ckp ngan org xleh kn kritik ni.k la bangsat.ko wat la ape pon.ko juangkan la anwar tu.hidup la berpanduan anwar tu.aku ttp bersama tok guru.insyallh bila tuan guru husam musa plak pimpin pas ni, baru la kitorang akan tinggalkan anwar ni.
k bye...
cik anon..