Friday, February 6, 2009

Gambar Sekitar Malam "Tragedi Black Februari"

Oleh kerana kemuncak tragedi ini berlaku di awal Februari, maka saya dengan pendapat saya menamakan peristiwa hitam ini sebagai Tragedi Black Februari.

Secara peribadi, ia lebih menyedihkan kerana berlaku pada tarikh lahir anak ke-dua saya dan juga merangkap ulangtahun perkahwinan saya.

Saya ingin memberi hasil analisis post-mortem yang terbenak di kepala, tetapi masa dan keadaan tidak mengizinkan. Mungkin di lain masa jika berkesempatan.


Suasana sedih semalam masih lagi terimbau di sanubari. Tiada kata-kata buat masa ini namun, biarlah gambar-gambar yang dipersembahkan di bawah menceritakan seribu satu malam...



Doa dari dalam

Doa dari luar



Sokongan tanpa belah bahagi






Sesak luar dan dalam dewan di perkarangan rumah MB

Lakum di nukum waliyadiin



Ucapan MB Nizar yang syahdu dan bersemangat
Ramai lagi pemimpin lain yang berucap, tetapi saya fokus pada MB Nizar


Gambar ini cantique, jadi saya masukkan


Suasana luar kediaman MB, selama beberapa jam

Sokongan Padu !!

No comments: