Friday, February 13, 2009

Kah Kah Kah... Tak Berani Lawan FRU?

umno youth demo against karpal singh penang 130209 02


Polis Halang Demo Depan Rumah Karpal

Kira-kira 100 penyokong Umno tidak jadi mengadakan perhimpunan bantahan di depan rumah Karpal Singh di Pulau Pinang selepas dihalang oleh polis.

Kumpulan itu yang diketuai oleh ahli Majlis Tertinggi (MT) Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo dan ketua Pemuda Umno Permatang Pauh, Mohd Zaidi Mohd Said disekat polis pencegah rusuhan lebih kurang 500 meter dari rumah pengerusi DAP itu dekat Taman Botani Pulau Pinang.

Polis juga meminta Dr Mohamad Khir dan Mohd Zaidi hadir di balai berdekatan untuk memberikan keterangan berhubung perhimpunan tersebut. - Malaysiakini


edyes wrote:

Kah kah kah.... camana nak pertahankan Sultan, kalau FRU berapa kerat tu pun tak boleh nak redah? Ingatkan hebat sangat, FRU belum tembak gas lagi, belum tembak air kuning gatal lagi, korang dah stop... kah kah kah...

Tuah oh Tuah, dah ada keris taming sari pun nak takut lagi...

14 comments:

Isa said...

Biasalah bro... berani-barani anjing je tu... melalak dari jauh je...

Katanya kena tangkap? mana satu yang betul ni? kalau kena tangkap bagus juga, biar dia rasa apa yang rakyat rasa...

Mangkuk ayun punya Khir toyo tu..

Edyes said...

hehehe... orang tak biasa susah la katakan...

Parpu Kari said...

AKU RESPEK LAGI ORG MACAM TU DARI JENIS KORANG YANG BARING TENGAH JALAN....PPPOOORAAHHH

LOW CLASS MENTALITY....TAU NAK MENGGANAS JE..

INILAH AKIBATNYA SOKONG THE KUNYIT MAN...

Anonymous said...

Pengaburan mata rakyat oleh penguasa:

1-Menggunakan FRU dan polis untuk mengawal penyokong sendiri bagi menunjukkan bahawa anggota polis dan FRU tidak ada perasaan pilih kasih.

2-Situasi menang-menang dilihat disini untuk menjayakan jarum saraf UMNO.

azreen said...

buat apa nk merusuh x tentu pasal..ni sume yb BABI Bro anwar Bin ibrahim yang ajor ni..gunakan la otak tu weh.. nama pun perhimpunan aman..bukannye rusuhan..

rakyatbawahan said...

Ya rabbi...kalau x suke pun saudara anwar,patut ke ko panggil die babi?kalau mcm ni aklak umno,mcm mane harus aku yakin nanti time PRU13?jaga sikit perangai kalau ko fanatik umno sekalipon,rakyat sedang m"merhatikan tingkah laku umno skang ni!!

BIAWAK UMNO said...

Takkan tak tau yg toyol kije dia mencuri je..mana dia tau tentang perjuangan...

Sebab tu sesiapa yg pandai mencuri berjuanglah bersama UMNO.

Buat azreen yg tersayang...janganlah memalukan diri sendiri dgn kata2 keji dari mulutmu...sesungguhnya mulutmu itu berbau tungkik...hua..hua..hua

Anonymous said...

Kurang2 dia reti jugak hormat fru. Tak macam korang sultan pun x reti nak hormat. Bodoh mengalahkan kaldai.

Anonymous said...

aPA LAH AGAKNYA SULTA DAH BUAT UTK KEPENTINGAN RAKYAT...DAH TIBA MASANYA KITA BERFIKIR...

Anonymous said...

Tu lah tunjukkan bhw beradapnya org BN,.. kita dah beriya-iya nak berarak tapi polis halang,..jadi kita patut pd peraturan,..sbb kita bukan "PERUSUH"

Kejadian yg sama berlaku di Ipoh tempoh hari. Pemuda dan NGO bersedia nk berarak dari Bangunan UMNO di sebelah Hotel Casuarina ke Istana Kinta utk serah "MEMO TAAT SETIA" pada Sultan. Bukan jauh kira2 1 km aje,.Tapi polis halang dan bagi sedikit penerangan mengapa perarakan tu xdibenarkan,.. antaranya j/raya hak awam,perarakan bleh mengganggu ketenteraman awam,...lain la klu ada sbb2 yg begitu penting yg begitu mendesak.

Setelah Pemuda & NGO serta polis berbincang akhirnya persetujuan dicapai, hya 20 org yg pergi serah memo,.perarakan dibatalkan krn patuh nasihat polis.

Akhirnya,.polis mengucapkan terima kasih pada penyokong UMNO,.dan memuji bhwa penyokong UMNO mmg bertata-susila serta taat undang2.

Anonymous said...

wei isa..ko la yg buduh cam anjing.ko igt ko brani cam anjing tu anwar hargai ke?da la..aku sama ngan bdk reformis dulu tp skrng anwar bkn kenang pon.dia g kutip bngsat2 umno jgk.

Baginda Reformasi said...

nak buat rusuhan tapi cam takut2 je.. betul ke idak ni... sebab tu takut tu....

Anonymous said...

haha.... lawak giler kucing umno nih. buat parpu kari, ko lagi teruk dok rumah. pergi la join melalak skali dgn geng kucing kurap ko. BARUAH!

Anonymous said...

aku rasa yang ni lebih baik dari baring tengah jalan halang sultan. PAS PKR adalah pencacai DAP

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan