Tuesday, September 13, 2011

Ugutan Bunuh Nawemee dari Blog Tegar Penyokong UMNO ?




Dengan tajuk "Parang Panjang Untuk Potong Kaki Namewee Sudah Tersedia", sebuah blog penyokong kerajaan telah bertindak liar di atas ketidak-puas-hatian kepada Perdana Menteri, iaitu orang yang selama ini dipertahankan habis-habisan. 

Blog RBF atau lebih dikenali sebagai Ruang Bicara Faisal menyuarakan kekecewaan terhadap Perdana Menteri kerana tidak dapat bertemu dengan PM walaupun mempunyai idea dan aspirasi, sedangkan Nawemee yang dikatakan telah menghina negara, bangsa dan agama diberikan peluang untuk bertemu dengan Perdana Menteri. 

Edyes memetik beberapa perengan dari blog RBF;
Kawan-kawan sekalian, sepertimana yang anda tahu bagaimana saya serta kawan-kawan saya, siang malam, pagi petang kami berusaha mempertahankan kerajaan serta PM. Bukan setakat mempertahankan PM, malah terpaksa mempertahankan juga isteri PM daripada fitnah-fitnah yang dilemparkan termasuklah isu cincin 24 juta , tapi kami tidak pernah pun dijemput seperti namewee untuk berjumpa PM.

Tapi si bangsat tersebut sudah melakukan bermacam-macam dajal dan sial serta menghina kaum serta agama , tiba-tiba mendapat layanan istimewa untuk berjumpa PM. Mana pergi namewee ketika Rosmah difitnah beli cincin 24 juta. Kenapa dia tak buat lagu yang mengatakan tuduhan itu fitnah ?

Kawan-kawan semua, saya dah lama menyimpan impian untuk berjumpa PM bagi memberitahu beberapa perkara termasuk idea-idea, tapi tak kesampaian. Saya terfikir , siapalah saya ini untuk berjumpa pemimpin tertinggi negara. Kalau ada pertemuan dengan PM pun di majlis-majlis besar yang melibatkan ramai orang. Maka sudah tentulah sukar untuk kita bercakap di majlis-majlis seperti itu.

Tapi anak haram itu senang-senang sahaja dapat jumpa PM. Siapa yang tak berasap beb ?
Kekecewaan RBF dilihat tidak dapat lagi disorok apabila secara terbuka menempelak pimpinan sendiri beserta dengan satu ancaman bunuh terhadap Nawemee yang akan berjumpa dengan PM. Ia seolah-olah mencabar kewibawaan PM sekiranya mengambil tindakkan kepada RBF akan dilihat sebagai tidak prihatin ke atas bangsa sendiri tetapi membela Nawemee.

Mari kita lihat apa tindakkan pihak berwajib seandainya terdapat laporan polis di atas tindakkan RBF.


EDYES @ edyesdotcom


3 comments:

Sang Bogo said...

Nampak sangat blogger UMPORNO tu bodoh...kesian..puet..puet...puet

P011 Pendang said...

RBF hehehe pekida laa sangat :)
atau peng-kid-a hehehe

blogger pakatan berjuang menuntut keadilan tanpa mengharapkan apa-apa ganjaran, semua kerana Allah untuk melawan pemimpin yg zalim.

blogger umno berjuang habis-habisan semata-mata nak jumpa PM, lepas tu nak kasi idea (ini mesti idea untuk buat duit) hehehe

RBF, hang ikut laa cara saifool, sumbat plastik dalam juboq mesti PM nak jumpa hang hehehehe.. apa punya toya ntah mamat RBF ni.. hehehe kesian :)

Anonymous said...

Namewee boleh....boleh...boleh. hampak semua memang bangsat pun. kaki amput...jaguh kampong, kesian betui lah .kena tipu mamat mongolia. boleh....boleh.....boleh.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan