Monday, September 12, 2011

FITNAH - Buku Terbaru Terbitan SAMM Kini di Pasaran




Mulai Isnin ini (12 Sept.) akan siap dicetak dan berada di pasaran buku kedua terbitan SAMM. Buku kedua ini bertajuk Fitnah mengandungi 250 muka surat menerangkan kita secara ringkat, padat dan mudah mengenai Fitnah 1 yang bermula dengan buku 50 Dalil, Fitnah 2 dan isu video seks.

Penerbitan buku ini bertujuan memperingatkan semua kisah dimana kita bermula untuk bersatu melawan regim kerana kes perbicaraan ini telah menjadi titik penyatu perlambangan kerosakan negara apabila semua elemen dipergunakan untuk membunuh seorang insan bernama Anwar Ibrahim.

Dengan penerbitan buku ini bertujuan untuk memahamkan rakyat betapa perlu bangkit segera untuk membebaskan Jabatan kehakiman, Polis dan maruah negara ini dari terus dipandang buruk oleh dunia. Perbicaraan fitnah 1, fitnah 2 dan konspirasi video seks membuktikan bagaimana negara ditadbir dengan begitu rakus oleh pihak terdesak. Harus diingatkan ia bukan kerana susuk Anwar semata - mata, kes Anwar hanya penyatu untuk rakyat bangkit dan sedar mengenai kebobrokan negara dan perlunya reformasi demi kelansungan negara ini.

Buku ini sesuai untuk bacaan semua peringkat. Bagi yang berada lama dalam lapang perjuangan buku ini sesuai menjadi 're cap' mengingatkan kita mengenai peristiwa penyatu 1998. Bagi yang baru 'tersedar' dan meminati perkembangan ini buku ini ringkas dan mudah untuk difahami. Bagi kita semua khususnya yang berminat menjadi 'penyampai' yang baik buku ini menyingkap semua peristiwa fitnah bermula dari buku 50 Dalil, fitnah 1, fitnah 2 dan terkini konspirasi video seks. Terdapat juga beberapa dokumen mahkamah yang mungkin belum anda temui. Semuanya akan membantu anda menjadi penyampai yang padat, mudah dan ringkas.

Semoga rakyat malaysia mendapat kesedaran dari apa yang dibaca dan semoga kita akan terus bersama dalam memperjuangkan keadilan dalam negara ini. Kes ini harus dipandang bukan sekadar serangan peribadi ke aras Anwar tetapi kecurangan sistem dan kehancuran keadilan dalam negara, ia perlawanan menegak negara hukum. Berjuang bersama Anwar tidak semestinya Anwaris. Kita anak muda memilih untuk bersama Anwar Ibrahim untuk mengambil kesempatan ke atas beliau mempergunakan kesnya bagi menyatukan semua tenaga bagi melawan regim warisan penjajah demi masa depan tanahair.

-----------------------------------------------------------------------
Buku ini terbitan Solidariti Anak Muda Malaysia. SAMM ialah sebuah gerakan anak muda 'non-formal structural' yang menghimpunkan anak - anak muda Malaysia dari perbagai latar belakang yang percaya akan keperluan bangkit dengan keberanian dan sepenuh daya mendesak perubahan. Perubahan bukan suatu takdir yang harus dinanti tetapi merupakan tanggungjawab anak muda untuk sama mendesak dan menggerakkan massa ke arahnya.

Perjuangan yang kita lakukan hari ini ialah warisan perlawanan rakyat yang ditindas sebelum ini. Perjuangan ini ibarat mata rantai kita bukan yang dahulu tetapi kita bukan yang terakhir. Cuma lakukanlah yang terbaik di zaman kita, anak muda harus berani mencipta sejarah !

p/s : Bagi yang nak menempah awal melalui Pos ada 2 cara;

1.  Melalui Maybank/maybank2u.com , sila jelaskan pembayaran sebanyak RM20 (RM15 harga buku,RM5 caj POS) ke akaun 1550 1493 8842 di atas nama EDY NOOR REDUAN.

2. Melalui Wang Pos, sila hantarkan wang POS RM20 - PEMBELIAN MELALUI WANG POS TELAH DIMANSUH. TQ

Sila maklumkan pembelian/penghantaran wang pos/pindahan wang(maybank2u) melalui email edyesdotcom@gmail.com beserta dengan maklumat pembeli (nama, alamat penghantaran dan no hanphone)

[UPDATE 16 OKTOBER]

SETIAP PEMBELIAN SELEPAS TARIKH DI ATAS AKAN DI KEPILKAN SEKALI RISALAH 'PENJELASAN CINCIN PUAKA' YANG BARU DILANCARKAN, SECARA PERCUMA!! 



ORDER BUKU "FITNAH" SEKARANG !!

No comments: