Wednesday, September 21, 2011

Najib Elak Di'Sapena' ! Bukankah Najib Tahu Semua ?


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor dijangka memfailkan permohonan untuk menolak sepina yang mewajibkan mereka untuk tampil sebagai saksi pada perbicaraan liwat yang membabitkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang berlangsung. 

Menurut sumber yang memaklumkan Malaysiakini, pasangan itu akan memfailkan permohonan mereka pada hari ini. Butiran mengenai permohonan itu setakat ini tidak jelas. Masa mereka akan memfailkan permohonan itu juga belum diketahui.-mkini 

Kenapa Najib mengelak dari di'sapena' ? 

Najib pernah berkata yang dia tahu semuanya ketika diajak berdebat oleh Anwar Ibrahim, jadi ini adalah peluang untuk dedahkan apa yang Najib tahu di mahkamah. Mengapa peluang sebegini tidak digunakan oleh Najib? Rosmah pula, sampai hari raya ke-19 pun masih lagi buat ucapan raya di tv, tapi untuk hadir ke mahkamah tidak berani. 

Najib dan Rosmah terlibat secara langsung kes liwat ini kerana Saiful telah berjumpa Najib dan Rosmah dua hari sebelum diliwat. Mari kita imbas kembali peristiwa serba pelik ini.

Pada 24 Jun 2008 Saiful telah berjumpa dengan DS Najib dan isterinya DS Rosmah melalui Mumtaz Jaafar. Kemudian Saiful diberi panduan untuk menghubungi KPN melalui telefon. Pada 25 Jun 2008 pula Saiful berjumpa dengan SAC Rodwan sebanyak dua kali di Hotel Concorde dan Hotel Melia. Akhirnya pada 26 Jun 2008 Saiful yang bertubuh sasa mendapati dirinya diliwat oleh seorang tua berumur 60 tahun. 

Semua maklumat penting ini tertulis dalam buku FITNAH terbitan SAMM. Buku yang wajib dimiliki demi mengimbau kembali bagaimana penentangan menuntut keadilan itu bermula. Dapatkannya dalam entri di sini
 

No comments:

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan