Wednesday, September 7, 2011

Mana Satu Pejuang, Mana Satu Pengkhianat ?



Merujuk kepada gambar di atas, terdapat dua susuk  sebangsa. Satu susuk masih bernyawa, satu lagi telah kehilangan nyawa. Sila jelaskan di antara dua susuk ini, yang mana satu pejuang dan yang mana satu pengkhianat ?

Sila Jawab !

3 comments:

PenganutPAS said...

Kami teringin sangat tengok PAS macam dulu, ada matlamat perjuangan Islam! tapi la PAS dah jadi caca-marba...buang perjuangan Islam ambik pulak negara Kebajikan dah tu promote perjuangan Komunis...katanya(Kal Marxt Sabu) sealiran dengan perjuangan Islam!...apa ni? betui la kata orang DAP ganti PAS!
Ramai yang mengharapkan PAS ganti UMNO....tapi kini kecewa! Laa PAS tak berani sebut pasai Hudud atau pun Perjanjian Madinah masa ceramah atau tazkirah macam dulu-dulu....takut kat DAP!
PAS dah ada kuasa di Kelantan, Kedah, Selangor dan PPinang...kenapa tak cuba ubah perlembagaan negeri ikut perlembagaan Islam yang dilaung-laungkan dulu? Kalau kat ceramah bukan main lagi kata kita akan gantikan perlembagaan kafir(Lord Reid kata Ali Setan) dengan perlembagaan Islam!
Inilah masanya untuk PAS membuktikan yang ianya layak menggantikan UMNO yang dikatakan Sekular, Rasuah, Perkauman dan sebagainya.
Buktikan PAS itu lebih baik dari UMNO. PAS pejuang islam!!!

Anonymous said...

yg tergantung pejuang.
yg berdiri cari makan :)

kpasu guy said...

Inilah apabila merdeka ikut telunjuk British .. sampai 54 tahun merdeka otak acuan British dah tersemat dalam generasi kita. Melayu memang bodoh waktu itu ... British senang saja memanipulasi tahap pemikiran kita ...

Kepada Penganut PAS.
Setakat 4 negeri ditadbir PR apa boleh dibuat oleh mereka .. kalau nak tengok.. biar mereka merampas Putra Jaya .. apa mereka akan lakukan ..jika tidak .. semusim sahaja untuk mereka mentadbir Malaysia ini... boleh tak kau berdoa untuk mereka...

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan