Monday, September 26, 2011

Hubungan Rapat SAMM dan Mahasiswa Cuba Digeser Pihak Tak Bertamadun




Aku rasa macam malas nak layan orang macam nie... tiba-tiba lempar kenyataan bodoh terhadap seorang pemimpin yang diberi perhatian oleh golongan muda dan juga mahasiswa. Hanya kerana sakit hati atau cemburu dengan hubungan baik antara Chegubard dan mahasiswa, seorang mat smart yang bertugas sebagai seketari Nik Nazmi bertindak kurang bijak.

Lihatlah tweet di bawah, barangkali inilah punca seseorang itu hilang punca di atas sifat mencemburui progresif anak muda yang lain...



Aku nasihatkan mike2 yang dapat peruntukkan berkepuk-kepuk tu buat lah kerja elok-elok... Janganlah hentam orang tak tentu pasal kelak akan makan diri sendiri...

Sahabat aku dari selatan juga ada entry yang lebih terperinci mengenai apa yang dilakukan oleh sipolan tu, pastinya lebih PANASSS... klik di sini

Kali ni aku reserve sikitlah... tapi janganlah paksa aku serang geng sendiri hanya kerana tindakkan kurang bijak sipolan ini.

No comments: