Thursday, May 5, 2011

GEMPAR!!! Eskay: Saya Tidak Pernah Menuduh Anwar Berzina !!

Pada 29 April 2011 Eskay Bersumpah
 
wallahi, wabillahi, watallahi, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."
 
 
Tetapi pada 4 May 2011, ini yang Eskay katakan;
 
"Saya tidak pernah menuduh Anwar berzina. Bila saya tuduh dia berzina? Soal dia zina atau tidak berzina tidak ada kena mengena dengan saya. Saya menghubungi wartawan untuk tanya sama ada orang dalam rakaman itu adalah Anwar, itu sahaja. Anda yang paling rapat dengan dia, selalu mewawancara dia" (link di sini)
 
 
 
Pelik... tetapi benar...
 
29hb April Bersumpah mengatakan DSAI adalah pelaku dalam video tersebut. Tetapi 4hb May pula mengatakan tidak pernah menuduh Anwar berzinar?? Jadi apakah yang dilakukan oleh pelaku dalam video tersebut? Main korek kondi atas katil ?
 
Apakah ini salah satu tanda-tanda orang dilaknat dimakan sumpah?
 
Ada sesiapa di antara kita boleh bagi satu konklusi mengenai apa yang dimaksudkan oleh Eskay ? Tidaklah saya faham apa maksudnya dalam kenyataan di depan wartawan Malaysiakini di sebalik sumpah laknatnya Eskay.
 
Oleh demikian, kepada semua rakyat Malaysia, pilihlah kebenaran bersama Pakatan Rakyat !! Jangan pilih jalan yang gelap bersama UMNO dan Barisan Nasional !!
 
 
EDYES @ edyesdotcom

No comments: