Sunday, December 12, 2010

Skandal Janda Beranak Lima Menghancurkan Harapan UMNO Selangor !!

Perhatikan cerita di bawah dari blog pro-kerajaan ;



Krisis dan skandal dalam UMNO akan menjejaskan peluang parti mencapai sasaran mendapat semula 2/3 kerusi dalam parlimen. Semua orang tahu dan sedar ini tetapi kerana keinginan peribadi lebih diutamakan maka kerosakan yang akan terjadi kerana krisis begini tetap disampingkan.

Selangor antara negeri yang begitu hebat dalam permainan sepak terajang politiknya tidak pernah sunyi dari skandal dan krisis. Kerana itulah Selangor tumbang kepada pihak lawan. Kalah bukan kerana musuh itu kuat, tatpi kalah kerana kita terlalu lemah dan berpecah-belah. Setiap MB yang naik tentu ada saja pihak yang menariknya kebawah dan menjatuhkannya.

Terkini, kisah yang berkaitan dengan bekas MB Selangor. Ada juga hubungkait dengan 'Janda Beanak Lima' Uikkttt!! Hebat tu! Aku ingat hebat sangat kisah dengan janda beranak dua, rupanya ini kisah yang lebih hebat. Bacalah sebahagiannya dibawah ini;

Di kalangan pemimpin Sungai Besar ramai yang sudah bercakap mengenai kemunculan sebuah kereta plat kedah KY 77 tetapi tidak ramai yang tahu ia merupakan kereta Pegawai Khas Perdana Menteri bernama Dato' Ghazali Ibrahim.

Hubungan intim ini sangat menjelikkan kerana ia muncul lewat-lewat malam jika Noriah berada di Kawasan. Malahan menurut SB, kereta ini juga sering kelihatan di sebuah kondo milik Noriah di ibu kota.

Malang sungguh Sungai Besar selepas ada Bapa Rasuah, ada pula Ibu Maksiat.

Untuk bacaan seterusnya sila (KLIK SINI) ke blog Jelapang. Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata!

****************************************************
Dan lihat berita berkaitan dari blog pro-UMNO di bawah;
 
 
Banyak sungguh Puaka UMNO Selangor. Minggu lalu terdapat 4 orang pemimpin UMNO Selangor berjumpa Perdana Menteri mendesak Khir Toyo didakwa dalam apa cara sekali pun. Kata mereka jika Khir Toyo didakwa, BN selangor akan kembali mendapat sokongan.

4 orang ini ialah Noh Omar, Noriah Kasnon, Shukor Kuang dan Dato Ghazali Ibrahim. Opsss maaflah. 3 orang saja UMNO Selangor. Satu lagi UMNO Kedah. Apa ke hei nya Dato Ghazali Ibrahim, bekas Ali Parlimen Padang Terap turut terbabit dalam usaha menjatuhkan Khir Toyo ini?

Dato Ghazali Ibrahim ialah Pegawai Khas kepada YAB Dato Seri Najib Tun Razak. Dia lah yang mengaturkan pertemuan Noh, Noriah dan Shukor dengan PM minggu lalu.

Mengapa Ghazali begitu bersungguh mahu menjatuhkan Khir?

Apa yang PM tak tahu, apa yang kebanyakan orang UMNO tidak tahu tetapi orang UMNO Sungai Besar tahu ialah Dato Ghazali ini mempunyai hubungan istimewa dengan YB Noriah Kasnon, Janda anak 5.

Di kalangan pemimpin Sungai Besar ramai yang sudah bercakap mengenai kemunculan sebuah kereta plat kedah KY 77 tetapi tidak ramai yang tahu ia merupakan kereta Pegawai Khas Perdana Menteri bernama Dato' Ghazali Ibrahim.

Hubungan intim ini sangat menjelikkan kerana ia muncul lewat-lewat malam jika Noriah berada di Kawasan. Malahan menurut SB, kereta ini juga sering kelihatan di sebuah kondo milik Noriah di ibu kota.

Malang sungguh Sungai Besar selepas ada Bapa Rasuah, ada pula Ibu Maksiat.

Noriah mesti keluar menyatakan adakah ia telah berkahwin dengan Dato Ghazali? Jika ia menafikan ada hubungan dengan Dato Ghazali, beberapa keping gambar yang intim dan mesra akan diterbitkan dalam blog ini.

Orang Sungai Besar sila perhati-perhatikan jangan nanti ahli parlimen pula kena tangkap basah.
 
 
edyes wrote:
 
Boleh baca, tetapi untuk percaya terpulang kepada diri masing2... ini laporan dari blogger pro-UMNO yang kita ketahui - tidak langsung boleh dipercayai...

10 comments:

Anonymous said...

kalau betul pon munasabah jugak, walaupon njanda anak 5 tapi getahnya masih cair maaa..... lagipon penganut mazhab amno ni bukan kira apa, asalkan belubang dia nak masuk!!!!!

Anonymous said...

Apa kurang ngan Pakatan Rakyat...lubang kunyit pun boleh kena sondol....2x5,5x2...hujung2 siapa yang perintah sama aje...yang kaya raya ,...China dan India,..Indon,Bangla,dan Myanmar...jadi hamba,...Melayu,,,jadi barua tukang bawa masuk.....apa crita???

Anonymous said...

2X5, 5X2 , BN sudah perintah kita tahu macamana, PR belum kita tak boleh tudoh lagi. Bagi can kat dia pula kemudian baru kita tudoh. Jangan beruk sangka.

Anonymous said...

Tu la si bangang anony 8:48... yang dok bagi mampus melayu adalah puak Umno. PR dah bukti perintah 4 negeri cukup elok.
Jika PR perintah malaysia, rasanya martabat melayu naik balik

Anonymous said...

Semalam aku pergi Sabak Bernam.On the way aku dan kawan-kawan terkejut juga rumah lama mantan MB di sungai panjang(yang tak kurang besar nya drp istana bali di shah alam) sudahpun dirobohkan dan ditambah lebihkurang 4 kaki dari jiran sekeliling.Luas tapak lebihkurang 2 ekar dan kerja "pilling" sedang giat dijalankan.Menurut kawan aku rumeah yang akan didirikan paling kurang tiga tingkat lebih(berdasarkan kren dan jenis pilling).Kerja2 ini mungkin dibuat 2-3 bulan lepas sebelum beliau ditangkap.Rugi aku tak bawa kemera kalau tidak boleh tengok sendiri.Harap blog2 boleh siasat sendiri

Anonymous said...

Hehe.. itu sekarang. Dulu janda ni ada hubungan intim dengan Dato Markiman Setiuasaha pilitik Menteri Dalam Negeri lama jugak dengar 3 tahun. Dah bawa merata-rata..Kalau tak caya siasatlah.

Anonymous said...

anon 8:48

itulah umnogok lobang berkulat pun masuk cun,baboi2.. toksin pun dikata cecair apo bende ni tu byk tegok liur najip...kah..kah..kah

JAKA said...

Anonymous said...

Apa kurang ngan Pakatan Rakyat...lubang kunyit pun boleh kena sondol....2x5,5x2...hujung2 siapa yang perintah sama aje...yang kaya raya ,...China dan India,..Indon,Bangla,dan Myanmar...jadi hamba,...Melayu,,,jadi barua tukang bawa masuk.....apa crita???
..................

Satu je nak bagitau..siapa yg kata siapa perintah sama saja, maka dia tu umno yg bodoh la tu...dah kalah hujah dia anggap semua org perintah sama. terlalu sempit hingga tidak nampak ada yg lebih baik dari umno...hidup mati kerana umno saja...mati esok ucapkan lah ...hidup umnoooooo

Anonymous said...

asal tak ganggu wak & KAVEETHA wak tak kesah pon!

Anonymous said...

Wak kok suke plat ketenye tu..kok KY..kok mcm KY Jelly gitu..kah kah kah..'KY Jelly 1' !!!..

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan