Saturday, November 6, 2010

Video Penerangan Menifestasi CheGubard Sebagai Ketua AMK Keadilan Pusat

Salam Hormat,

Video-video di bawah ini saya paparkan untuk sama-sama kita hayati sebuah REFORMASI yang bakal berlaku dalam Angkatan Muda Keadilan yang selama ini sangat malap berbanding gerakan sayap pemuda-pemuda parti lain waima Pemuda UMNO sekalipun. Sebuah menifestasi kumpulan anak muda yang digelar Penerus Perjuangan Reformasi! 

Pembaharuan ini digarap sendiri oleh anak-anak muda bagi menjamin betapa perjuangan AMK akan menjadi relevan dalam merentasi masa kritikal Pakatan Rakyat bagi menghadapi selekoh terakhir sebelum perlawanan sebenar PRU13 bermula. Semua anak muda harus mengambil bahagian dalam gerakan AMK yang bakal diperbaharui dengan kepimpinan mantap saudara Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Che'GuBard.

Samada anda adalah partisan atau non-partisan, asalkan anda mempunyai jiwa kental sebagai anak muda melawan kebejatan, anda dialu-alukan menyertai gerakan AMK yang bakal melalui era REVOLUSI dalam menjadikan ia sebuah gerakan yang kian dituntut oleh semua golongan anak muda. Apa yang penting, rejimen Chegubard harus diangkat dan diberi kemenangan dalam pemilihan AMK 2010 untuk merealisasikan sebuah pasukan pendesak perubahan !!
Ayuh anak muda, bersama Che'Gubard - Ikon Revolusi Anak Muda !! Sesungguhnya, PERUBAHAN itu tidak harus kita tunggu, tetapi wajar kita desak !! hayatilah klip2 video di bawah dan sebarkan sebaik mungkin;





Selebihnya, ada lagi 3 video yang tidak saya paparkan di sini, tetapi anda boleh melayarinya melalui youtube (lebih mudah).

http://www.youtube.com/watch?v=6ngrpfCa0P4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=E7aotsvj3nI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BO085Uiv1CQ&feature=related

Terima kasih kerana meluangkan masa..

EDYES @ edyesdotcom - PERUBAHAN ITU HARUS DIDESAK !!

No comments: