Thursday, November 18, 2010

Haramjadah Pelakon Porno 1Malaysia nih!!


Nak katakan pundek haramjadah pelakon porno 1Malaysia nih baru datang dengan tongkang dari Cina.., tapi pernah sandang title Menteri. Maknanya dah lama laaaa... tinggal di Malaysia nih..., kalau dah lama tinggal di Malaysia dan sebagai seorang berpengaruh kenapa malaun nih masih tak paham dengan budaya pelbagai kaum di Malaysia.

Apa niat sebenar Cina bangsat nih... ini bukan kali pertama anak haramjadah sialan pelakon porno nih.. cuba menghina umat Islam. Mana puak2 haramjadah yang lain macam pemuda umnoapco geng kepala lembu..??? mana puak2 haramjadah pekida yang meloncat terlompat kat masjid negara pasal isu nama Allah hari tu...??? mana puak2 haramjadah Perkasa... lu orang tak nak buat Solat Hajat lepas Asar ke.. mohon supaya si cina pelakon porno tu pecah perut.. tak pun mampus kena gelek steamroll sebab cuba mencetuskan isu agama dan perkauman. - sedutan dari kemarahan seorang blogger.

edyes wrote:

Wahhh... betul punya marah brader aku sorang nie... aku nasihatkan, walaupun nama dia ISA dan blog dia pun nama ISA, itu bukan satu lesen imuniti untuk dia dikecualikan dari disumbat dalam ISA.
 
Aku tak boleh bayang, andaikata brader aku nie kena lokap atau ISA (bukan aku mintak haa), tapi si penghina raya haji nie boleh relex jer terlepas, dan masih lagi seorang presiden parti komponen utama Barisan Nasional walaupun dah ada rakaman video seks dengan amoi penjual bunga ahahaha...
 
Nah, baca seterusnya sambungan kemarahan brader kita nie di sini. dan ulasan edyes di entri di sini.


5 comments:

bunbinban said...

laaa..soi lek kan bersunat jadi buang kes la. Perkasa, Pekida dan umno dah cek dah...kompem sunat cina bukit tu...lagi pun, soi lek dah ramas telur umno and the gang, byk cakap soi lek ramas kuat lg....hish....sakit bang oiiiii..ha ha ha..

bestoneoffour said...

Haramjadah jugak untuk umno, perkasa, pekida dan persatuan2 yang sewaktu dengannya.

Salam kenal dari seberang.

Isa said...

Salam Korban bro;

Thx for the reminder...

Apa yang gua katakan adalah betul pada pandangan gua sebagai seorang rakyat malaysia.

Gua dah jelak dan jijik dengan sikap kera-keraaaajaan malaysia nih... bagi "WARNING" kononnya tidak akan bertolak ansur kepada sesiapa yang menyentuh bab Agama dan Perkauman.

Tapi bila si cina bangsat tu.. menghina Agama Islam, apa tindakan keparat2 keraaaaaajaan tu..

Macam Gampang..!!!!!

Edyes said...

brader ISA, sentuhan lu skarang memang terbaik! gua siyes taknak hilang pejuang macam lu... nanti kuar ISA, terus masuk UMNO? hahaha

Bunbinban dan best104, Soilek tak sensitif kepada umat islam, ini bukan kali pertama! tapi apa UMNO buat??

Anonymous said...

PUKIE HOW LIOOOW MAA
NAK MEMUKIE AMOI PUN CUTI MAA

PUKIEDA??? MAIN PUKIE
PERKESO??? CUKUR PUKIE

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan