Sunday, September 14, 2008

Putri Reformasi Di Serang !

Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar diberitakan telah diserang oleh sekumpulan lelaki ketika melawat Pasar ramadan diKg. Kerinci jam 5 petang tadi.

Aktivis parti, Sdr. Partibhan, Sdr Amin Mian dan beberapa lagi pendokong Keadilan Lembah Pantai telah cedera dibelasah ketika cuba menyelamatkan Nurul Izzah. Beliau kini selamat.

Siasatan sedang dibuat untuk mengenalpasti identiti penyerang.

Maklumat dari abang MSK.


edyes wrote:


cis, bedebah ! Perempuan pun kau nak serang !! apeke BACUL sangat orang orang yang TERDESAK nie !

LAWAN tetap LAWAN !!!

5 comments:

hafiz said...

Biar betol? memang bachul! inilah gejala GILA MEROYAN yang sedang menghantui umno-siapa lagi kalau bukan mereka! Kesialan ini biarlah kita kuburkan bersama mereka!!!!

azizah said...

eishh3..apela dorg ni..
nurul izzah yg lembut tu pun nk diserang..
tahapehapentah..

musafir kelana said...

Umno...Umno...
Tak habis2 dengan taktik busuk depa, tak dapat nak kerjakan si ayah, anak pulak yang jadi mangsanya.

Apa nak jadilah dengan orang2 Umno yang mengaku Islam tapi buat kerja2 tak bertamadun yang jauh menyimpang dari ajaran Islam.

Kalau macam ni lagi cepatlah hancur negara Malaysia selagi depa berkuasa memerintah. Apa taknya tak puas hati sikit, depa balun, tak suka sikit, depa reka2 ler fitnah ke apa ke janji dendam depa terbalas. Inilah sifat orang2 munafik yang bertopengkan agama sedangkan depa sendiri yang memusnahkan imej Islam yang suci di mata masyarakat ramai.

Ya Allah, selamatkanlah negaraku dari onar golongan2 munafik ini. Amin.

Edyes said...

saya berada dekat kerinchi waktu kejadian, tetapi saya tidak turun ke pasar ramadhan tersebut kerana menguruskan sesuatu.

Kalah lah saya berada di sana...

dolahkayu said...

standard la tu umno & SB Malaysia ni ..itulah antara sebab PAS tak berapa selesa bila muslimat nak jadi MP ..

bukan sebab tak layak atau tak mampu, tapi sikap buruk musuh politik malaysia ni yang sewel bila kalah ..

tapi dah nak jugak, teruskan berjuang ..

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan