Sunday, April 27, 2008

Warkah Untuk Web Master Trangnukite.net

Assalamualaikum WebMaster,

ok firstly, terima kasih kerana memberi tempat kepada edyes dan ianya amat dihargai.

Sejak sekian lama, saya telah menjadikan TKO sebagai sumber informasi utama dan utusan meloya hanyalah selingan untuk saya kerana isinya yang agak kelakar.

Walaubagaimana pun, saya sentiasa berpendapat bahwa sumber yang dihantar oleh rakan2 seperjuangan ini hendaklah diterima dan diterjemah dengan baik kerana tidak semua sumber itu sahih. oleh itu, kena la kita buat sedikit reserch berkenaan isu yang dibangkitkan.

Untuk pengetahuan semua, saya sedikit ketinggalan dalam arus informasi ini sejak seminggu lalu kerana menghadapi sedikit masalah iaitu; wife saya terlibat dalam minor accident. Banyak perkara harus saya selesaikan terutamanya isu Insuran.

Buat masa ini, saya bagaikan patah kaki kerana tiada kenderaan sehingga pertengahan bulan May. Antara event yang bakal saya terlepas ialah Ceramah Perdana sempena Hari Pekerja di stadium melawati pada 1-3May 2008.

Ada juga sumber yang mengatakan bahwa malam ini ada juga ceramah perdana. Saya hanya dapat memastikan kesahihannya setelah ke ruangan 'nak royat ni' dalam TKO. Sedih juga sebab tak dapat hadir ke stadium melawati untuk mendengar penceramah kesukaan saya sepanjang zaman iaitu Ismail Dictionary !

Tidak tahu di mana silapnya, baru saya perasan bahwa post / iklan mengenai ceramah perdana tersebut (di TKO) baru hari ini dipaparkan.

Saya akan kembali aktif dalam sehari dua ini dan terus berkomentar!!

Akhir kata, saya bersyukur kerana masalah yang dihadapi itu selesai dengan baik sekali dan ianya adalah dugaan dari yang maha Esa.

edyes

No comments: