Wednesday, April 9, 2008

Alahai Sang Kelambai...


Blogger pertama di pecat oleh UMNO, Zaharin Mohd Yassin atau terkenal dengan nama penanya, Sang Kelembai telah kembali ke pangkuan Abdullah Ahmad Badawi.

Sumber dari dalam UMNO menyatakan Sang Kelembai telah menemui Pak Lah setelah di bawa oleh seorang Ketua Bahagian UMNO. Selepas pertemuan tersebut, Pak Lah dan Zaharin kelihatan menangis.

Kembalinya Zaharin yang merupakan pengkritik hebat Pak Lah menerusi artikel-artikel Kerajaan Tiga Beranaknya di juruterakan oleh Tengku Adnan, Setiausaha Agung UMNO.

Sementara itu, di Sabah, Zaharin dilihat memeluk dan mencium Pak Lah serta melafazkan mohon maafnya di hadapan khalayak ramai.

Sumber dari dalam UMNO juga mengesahkan bahawa ‘kos’ membawa pulang Zaharin ke pangkuan Pak Lah dikatakan mencecah RM1 juta.

edyes wrote :

saya fikirkan sebagai seorang blogger, semangat akan lebih waja… sebab, bila berkomentar pastinya segala ayat2 yang dipapar melambangkan pegangan dan idealogi seseorang itu.

Tambahan pula, sang kelembai tu dah dikira blogger kehormat… but still, we have nothing to loose with this kind of ‘creep’.

ok.. kita jadikan iktibar…
jangan jadi pengkhianat bangsa !!
we are bloggers and we born to fight !!! till the end of BN life !!! or our life…
still, we fight for freedom… and justice for all…

berikut adalah komen-komen mereka yang kecewa dengan sikap sang kelembai :


  • alfred // April 8, 2008 at 6:45 pm

    Zaharin kau ni betul2 bangsat. It must have been a very good offer. Makan dan cekek lah duit2 haram bersama anak2 dan isteri kamu. Bottom line… it will produce ‘bastards and morons’ in your future family tree.

  • cicit datok sagor // April 8, 2008 at 8:36 pm

    Biasa la tu, orang melayu beli melayu, ada pemimpin pun sama blogger pun sama, janji duit apa pun boleh jadi, tak sama cara datok saya berjuang dulu.

  • dr butiq // April 8, 2008 at 9:01 pm

    kpd cicit dato sagor,org zaman datok saudara dulu berjuang dengan keris dan lembing,kalau org mcm Sang kelembai tu dah lame dah kena bunuh kerana jadi pembelot kepada blogger

  • Rusdi// April 8, 2008 at 10:46 pm

    it’s strange!!!
    last entry (6th April) in sang kelembai blog still blaming AAB.
    and 7th April this kelembai huge AAB & kiss AAB hand.
    Yes, i can smell something fishy with kelembai!

  • aah // April 8, 2008 at 10:47 pm

    Zahrin @sang kelembai kamu cukup haprak,you are a real clown !lebih baik jadi badut santa clause,kamu jilat apa yang kamu telah katakan dalam semua posting kamu .you can go to hell!

  • AC // April 8, 2008 at 11:23 pm

    Tadi saya bukak blog Sang Kelambai masih ada lagi posting yang mengutuk, menghina dan biadap terhadap Pak Lah. Apakah dia layak mendapat ciuman Hadhari. Banyak blog yang papar dan ulas gambar ni…. Mungkin Sang rasa Pak Lah tak baca kot blog dia.

    Orang macam ni amat bahaya… takut jatuh taraf munafik aje… Naudzubillah….

No comments: