Tuesday, October 13, 2009

Jangan Terkejut !!


JANGAN TERKEJUT...
UNDI POS MEMANG BOLEH DIGUNA-PAKAI
SAMPAI PETI 14 + 15+ 16 = KOSONG !
ATAU
DEPA TAK SEMPAT NAK 'KALIH' SEBAB MASA SUNTUK?

BERITA LANJUT DI SINI

5 comments:

Anonymous said...

alahi...kesiannya anjing2 hamPAS ni. tak sudah2. tak boleh terima kekalahan ke???hahahahahha.....
duk sibuk lagi kata undi pos..sudahlah weiii...kalau ambik undi pos separuh sorang pun hamPAS terlungkup jugak.

tapi aku heran juagk, macam mana ada 3 peti undi yang hamPAS dapat kosong. patut2nya ada 5 atau 8 atau lebih yang hamPAS dapat peti undi kosong. heran cam ne ada ATM yang duk undi hamPAS.
hahaha...bodohlah wei....lepas lahabau Ano woww tu hina ATM pasal isu cimpeng(abg RPK celaka). ko ingat ade ke ATM nak mengundi hamPAS. aku rasa undi yang hamPAS dapat tu sebab hamPAS bubuh sendiri tu. undi setan kot.
SUDAHLAH WEIIII!!!!...
ko tau tak kenapa hamPAS kalah kat sana?
SEBAB gambar N.jis ngok menangis dah tak laku. Org bagan pinang dah menyampah dah. JELAK tgk org tua nyanyuk berlakon. lain kali, letak gambar org tua nyanyuk tu tengah MERAUNG2 SAMBIL BERGULING2 mcm cerita ibu mertuaku...HAHAHAHA....
DIULANGI WEI!!!!!
KALAH SEMUA PETI UNDI, X ADA DALAM SEJARAH PRK LAGI. HUA...HUA..HUA...

Edyes said...

sedara,

sanggup sedara butakan mata dan hati sedangkan sedara tahu jumlah yang hadir dalam peti2 undian itu adalah penipuan semata-mata.

Allah maha berkuasa lantas memberi petunjuk bahawa hanya peti no1 hingga peti no13 sahaja yang sempat di'uruskan' oleh mahluk halus UMNO. Peti 13 pun hanya sempat tukar 8 undi kepada PAS. selebihnya peti 14 hingga 17 adalah kosong dan tak sempat dikalih sepertimana peti2 yang terdahulu. sebab itu jumlah peti no13 digabung dgn peti 17, bagi mengelakkan perkara yang lebih tidak logik.

sanggup sedara bersama dengan pemerintah zalim?

Anonymous said...

Ooo kalau bn menang manipulasi undi. Kalau kalah rakyat tak sokong. Piiiiiraahhhhhh!!!!

Kau sedar tak yang pr menang prk sebelum ni kawasan letak selipar pun boleh menang. Lepas tu kau claim rakyat dah menyampah dgn bn, rakyat nak perubahan. Rakyat dah celik. Nyanyuk la kau edyes.

Edyes said...

bukan ke K.Terengganu tu tempat BN yang jatuh ke tangan PAS??

nak hujah biarlah kongkrit... bukan kong kang...

priyandeka said...

assalamu'alaikum wbt.

saudara edyesdotcom, semoga saudara beroleh kesejahteraan dan kedamaian yang berpanjangan dan ditetapkan iman oleh allah swt. semoga saudara sekeluarga sentiasa dalam inayah dan taufik allah swt.

saudara, saya harap mana-mana tulisan yang ditulis dengan menggunakan dakwat emosional,tanpa menggunakan pertimbangan akal dan naluri yang sihat anugerah allah swt, tak usahlah dilayan sangat. tulisan seumpama itu sebenarnya zero nilai ilmu dan tidak mengajak kita semua untuk turut sama berfikir dan tiada sebarang nilai tambah. sesungguhnya kemungkinan besar disebabkan sipenulisnya menghadapi krisis nilai yang parah dan sudah hilang pertimbangan kewarasan akal dan kejernihan naluri. dan kalau saudara edyesdotcom nak jawab tulisan-tulisan seperti ini, boleh, tetapi dengan menggunakan pendekatan nasihat seperti pembersihan fizikal, mental dan naluri terlebih dahulu. atau kalau tak nak jawab terus lagi baik, sebab spesis seperti ini kalau dilayan sangat pun tak ada apa-apa manfaat yang kita perolehi, bahkan boleh mencemarkan dan mengotorkan.

sekian, wassalam.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan