Friday, October 9, 2009

Bertolak Ke Bagan Petang Ini !

InsyaAllah, sebaik saja anak saya discharge dari hospital pantai tengahari nie, saya akan terus ke Bagan Pinang. Mungkin bersama biras saya yang kampungnya tak berapa jauh dari N31 iaitu Kampung Paya (kalau saya tak silap).

Di sana saya akan berkumpul dengan group PAS Selangor sepanjang saki baki tempoh berkempen atau bersama dengan blogger kehormat Pakatan Rakyat group PerakExpress kelolaan MSK. Ambik la satu dua task untuk hari mengundi nanti.

Sebaik sahaja edyes bertolak ke Bagan Pinang, kemungkinan tiada entri sepanjang berada di sana melainkan mendapat ehsan dari rakan2 blogger untuk menggunakan equipment yang membolehkan edyes membuat entri. Namun begitu, para pengunjung boleh update di blog edyes terutamanya untuk berita kelas pertama dalam rangkungan sebelah kanan.

Sama-samalah kita berdoa agar beroleh kemenangan yang genting dalam PRK kali ini. Segala-galanya bermula pada tanggal 8 Mac 2008, dan dapat kita lihat dan rasai bahawa PRK Bagan Pinang adalah sebuah penamat bagi UMNO.

Sekiranya kemenangan N31 Bagan Pinang berpihak kepada Pakatan Rakyat, maka kita akan menyaksikan satu detik yang amat bersejarah iaitu detik yang memastikan kita bakal memperolehi sebuah kerajaan yang baru pada tanggal PRU13 kelak. Kerana di sinilah buktinya rakyat menolak rasuah dan rakyat memerlukan sebuah kerajaan pro-rakyat yang tulus.

Ayuh ke Bagan Pinang, jangan dilepaskan detik yang bersejarah ini. Ayuh semua ke Bagan Pinang.

No comments: