Friday, August 7, 2009

Persundalan Ketua Pemuda DAP !


aku malas nak pikir sangat hal nie, tapi hati aku panas macam nak main parang !!

Anda nilai sendiri di blog YB Zulkifli Nordin. klik sini

sorry lah Pakatan Rakyat, aku kalau pasal menghina agama nie memang tak boleh kompromi !

Tolong jelaskan kepada semua penyokong, apa dah jadi ??

Aku lagi sanggup lihat PAS terkontang kanting dalam kekalahan daripada bersekongkol dengan DAP !

Nyah DAP dari Pakatan Rakyat ! BACK OFF!

13 comments:

مَعهَدين الُمعلمْ said...

yerrr...
aku sokong pendapat ko..
Biarlah PAS kontang kanting tinggl sorg diri aslkan dapat jaga prinsip semacam mana bahagia rakyat kelantan bawah PAS..

DAPigs....

Pak We Lang said...

DAP tu memang bukan boleh jadi kawan. PAS jangan terlalu tunduk dengan DAP. Tengok kes kat Selangor, yang MB dok sokong DAP tu buat apa?

nursalam said...

aku sokong 100%. tiada kompromi pada puak2 yang menghina ISLAM. aku lebih rela PAS keluar dari PR dan berjuang sendirian dari bersekongkol dengan golongan KAFIR DAP yang seringkali menghina ISLAM.

AnTi AljUbuRi said...

Anda kata anda rela PAS terkontang kanting tanpa persekongkolan?

Sedangkan aku lebih rela terkontang kanting sendirian dengan meninggalkan PAS sebaik sahaja dia bersekongkol dengan DAP, walaupun nama aku terdaftar sebagai ahli seumur hidup di Pejabat PAS.

Setelah berusaha sekian lama, aku nampak PAS punya potensi untuk mengambil alih teraju negara sebagai parti Islam dominan Melayu.

Apakan daya, aku hanya ahli kerdil, melihat dengan sayu pelacuran PAS dengan parti chauvanis kafir itu hasil dari kelicikan libralist bernama anu war .. rupanya Ilmu yang tinggi tidak mampu menangkis serangan Iblis dan kuncu-kuncunya .. penyakit ghurur melanda Tok2 Guru.

Islam yang menjadikan PAS kuat dan utuh akhirnya lebur dalam laungan 'pendemokrasian' dan 'melibralisasikan' rakyat .. suara rakyat dan makkal sakthi menjadi berhala baru yang dipatuhi !!!

SubhanaLLah .. aku rela sendirian biar pun aku terpaksa mengiggit ranting kayu!!!! Tak perlu rasanya mengungkap kembali apa yang sudah terlepas!!

Biarlah aku merunduk supaya belakang ku di pijak oleh orang yang berani menlafazkan "WauLLahi, WabilLLahi, WatauLLahi .."

Mamat Drebar said...

Jangan marah dan maki kepada mereka oiii. Hangpa tak takut ke pada blogger totok PR mcm Kickdefella,Perisik Rakyat, Perak Xpress, Penarik Beca dan ramai lagi. Kemuncaknya hangpa nak derhaka kepada Datok Husam dan TGNA ke?

Ikhmal@ikhqoi said...

Aku dah agak, pasti ada yang menjadikan arak ini untuk membuatkan PAS kembali ke pangkuan UMNO dan pasti Kerajaan Perpaduan akan menjadi rencam nya..

Dan aku pelik, isu ini kembali bergema bila nak dekat PRK.. Sama macam PRK Manek Urai hari tu... Nampak sgt ada tangan dalam PAS yang cuba nk sabotaj PAS dari dalam.

Dan aku tak nafikan, ada anasir jahat yang sebenarnya saja nk memecahkan pakatan rakyat di SELANGOR dan menabalkan Dato Dr Hasan Mohamad Ali sebagai MENTERI BESAR SELANGOR jika PAS membentuk kerajaan perpaduan dengan UMNO...

Apa peranan Task Force dalam isu ini...

Aku tak kata ARAK itu TAK HARAM... Aku wajib kate ARAK itu HARAM untuk orang Islam. Tapi kenapa sekarang ia cuba dijadikan isu. Dan kenapa isu ini ditangani dengan cara yang cukup emosi macam budak-budak baru bermain politik

Adakah PAS dah cukup kuat nk tadbir Selangor ini sorang-sorang. Atau Dato Dr Hasan Mohamad Ali dah tak sabar nk jadi MB Selangor....

Pikirkanlah hoi....

mh said...

apa la sangat dgn zul noordin tu? hina agama orang lain (hindu & kristian) terang-terangan di youtube, nak jadi jaguh cam dia baguih sgt.

Edyes said...

Jangan kita salah sangka dan salah kira.

Untuk kembali menyokong UMNO tidak ada langsung dalam pemikiran aku dan aku rasa semua orang pun macam tu.

UMNO perompak khazanah negara, perosak bahasa dan bangsa! UMNO yang elit ini akan binasa di bawah arus kebangkitan rakyat pertengahan dan bawahan!

DAP harus bertanggungjawab terhadap kebiadapan ketua pemudanya! DAP harus meninggalkan Pakatan Rakyat dan berjuang dengan idealis kecinaan mereka! selagi DAP tak boleh bertolak ansur dengan majoriti penduduk Malaysia, selagi itulah DAP tidak akan lagi menerima undi Melayu!

Selagi aku bernafas, selagi itulah aku akan menentang puak2 yang menghina Islam. UMNO juga sinisnya menghancurkan Islam dengan program2 yang sangat mengutamakan hiburan dan kemaksiatan!

selagi aku bernafas juga, aku akan pastikan regim UMNO tumbang ditangan pejuang-pejuang keadilan, penentang-penentang kezaliman dan gerakkan kebangkitan Islam!

ayuh melayu, bersatu di bawah satu panji. PAS adalah wadah terbaik !

Lihatlah negeri Kelantan, lihatlah pembangunan pesat negeri kelantan tanpa bantuan kerajaan pusat! peruntukkan pusat yang acap kali tersasar ke KESEDAR dan agensi lain yang akhirnya disiat-siat Ringgit Malaysia kepada kaum kerabat!

Lihatlah negeri Kelantan. Undang-undang pindah hak milik yang mewajibkan hanya rakyat kelantan berhak membeli tanah negeri kelantan yakni emak, atau ayah, atau diri sendiri anak kelantan sahaja yang boleh membeli tanah kelantan.

Bayangkan jika undang-undang ini dipraktikan pada semua negeri di Malaysia! Namun ianya sudah terlambat kerana UMNO memusnahkan harapan bangsa untuk menjadi tuan tanah di negara ini! Ketuanan Melayu yang dilaungkan menjadi candu kepada orang melayu untuk menyokong perjuangan elite UMNO! shit!!

sedarlah semua, kita harus bangkit menentang segala anasir-anasir yang menghina kesucian agama kita! itu yang terutama!

Jika tidak dapat berjuang di Palestin menentang yahudi, kita masih boleh berjuang di Tanah Melayu ini menentang yahudi DAP dan 'yahudi melayu'!

Ayuh bangkit! bersatu di bawah panji gerakan Islam! adalah menjadi kewajipan untuk berjuang ke jalan Allah, biarpun pada skala yang kecil.

Lakum Dinukum Waliyadeen!

saiful said...

Bergaduhlah tak habis-habis bukannya nak cari jalan penyelesaian. Wahai bonggok fikirkan lah zaman zaman lampau hendakah kita kembali kezaman pas dan dap hidup seperti melukut ditepi gantang parti kecil seperti hidup segan sahaja dan umno mendominasi politik negara dengan megahnya.
Kalau hendak begitu teruskan bercakaran kalau tidak selesai segala masaalah dengan bermusyuarah.
Wahai semua mangkok hayun bersikap cerdik dalam politik seperti umno yang cerdik sebab tu dapat bertahan lebih 50 tahun.
Kalau kita tak cerdik bagaimana nak lawan orang yang cerdik.

sEmut said...

pendapat aku.

riduan tee pun salah juga. keluarga teoh beng hock hati tengah panas sebab siasatan polis macam gampang. meragukan. yang si riduan tee pulak pegi tambah panas kecoh pasal anak haram dalam kandungan tunang teoh. apa jadah.

buat cool la dulu. kasi la benda yang lebih hot (siasatan) tu setel dulu. lepas tu nak bertekak hal anak haram tu korang punya pasal la.

entahla

Anti-DAP said...

Salam...

Serius aku menyesal 1000000% sbb undi DAP semata2 kerana nak bagi pakatan rakyat menang.
PRU13 InsyaAllah.... aku takkan undi DAP lagi. Lagi baik aku bagi UMNO jer, sekurang2nya tak hina ISLAM.. bagai Kaduk naik junjung DAP ni.

Mari ramai2 BOIKOT DAP...

Edyes said...

sedara anti-DAP,

UMNO pun hina islam jugak... tendang mufti, dan macam2 lagi...

bukan DAP sahaja

Keris said...

DAP adalah Kafir Harbi.

Senarai samseng DAP.

1. Ronnie Liu.
2. Jeff Oii
3. LSFook
4. Gobind Singh
5. DAPsy
6. Mana-mana penyokong mereka
7. talibarut mereka.


Muslimn dan kaum Melayu. Jumpa mereka ni faham2 apa nak buat.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan