Saturday, August 22, 2009

Salah ka aku berbini dua?


Hang nie Aizat, awat la kalut sangat... Takdak sapa dok marah hang nak bini dua ka bini tiga ka empat ka... takdak sapa pedulik tara mana pun.

Tapi bila ada orang duk bangkit, awat hang dok nafi? Hang ngaku saja lah takdak orang dok marah hai...

la nie hang duk nafi, mesti depa dok pikiaq hang nie ada masaalah... pelak sungguh hang nie, jadik calun masaalah!

camana hang nak handle kami di Permatang Pasiaq kalau rumahtangga hang pun kelam-kelibut? hang biaq betui aizat...

2 comments:

Anonymous said...

SORRY LA KAWAN
Kalau aku tak nafi, mampus aku. Bini tua tu nampak ja kecik, ceghe nak mampuih.
La ni pun, aku bukan ada apa sangat dah..... nama dah blacklist. Loan kheta dengan rumah pun nama bini. Buatnya dia mengamok tak bagi masuk rumah, kena tidoq pejabat Umno lah aku. Nak balik rumah bini muda, dok nampak tongkoi aja la ni.
Yang hangpa dok kalut pi dok korek cerita aku ni, tak kesian ka kat aku. Dah la dok jadi loyar buruk, la ni dok tambah kisah bini muda pula.....
'kalau dua-dua merajuk, anak kawin tiga.....' lah nampaknya

daaksaytunk said...

bini satu ka dua ka..tak salah pun, itu hak dan kemampuan dia. hak kita nak pilih dia ka tak, buka duk kutuk peribadi dia. buat apa nak sibuk? kalu dah tak suka tak payah undi.. payah itu pun..bai...ni bulan posa..takut tak sama ngan dosa..amal ibadat kena jaga, jangan asyik cari salah orang saja.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan