Sunday, August 9, 2009

FCUK DAP!!

Berikut adalah satu posting dari sedara kita PemudaInsaf di dalam entri di sini. Sila amati...


Saudara,
Islam itu hendaklah disampaikan secara b'ilmiah terutama sekali kpd non muslim..
Islam tidak mengajar kita menggunakan pendekatan yng radikal & raskal..
Kalau begini caranya anda berhadapan dgn non islam,maka akan menguatkan lagi tanggapan Islam = terrorisme...
Isu ini sengaja diperbesarkan oleh puak umno kerana utk memecah belahkan kesepakatan di dlm PR.
Maka apabila saudara melonjak utk protes kpd non muslim DAP,maka umno telah berjaya memasukan jarum perpecahan di dlm PR!!!

Berikut adalah jawapan edyes yang tidak lah berapa beradap sangat. cukup2 adap jer;


sedaraku pemuda insaf,

saya akui bahwa apa yang pemudainsaf katakan itu adalah tepat, namun sabar kita pun bertempat.

kita tidak bertolak ansur, cuma bersabar dengan karenah mereka yang menolak gerakan islam. Ini kerana kita sedar bahawa negara ini adalah sekular dan gerakan islam itu masih lancar di atas lingkungan dan lingkaranya yang tersendiri.

namun sahabatku, apabila border line itu telah diceroboh sesuka hati tanpa rasa bersalah, maka kesabaran itu juga mempunyai titik hujung yang berbutang merah. Air yang jatuh setitik demi setitik di dalam baldi, akan akhirnya melimpah ruah!

apabila JIM dikatakan extremist dan tidak wajar diberi ruang, apabila cendiakawan islam di hina, apabila kata-kata kesat dilempar ke atas pihak yang menegakkan agama Allah, apakah ini tidak melampaui batasan?

saya tidak termakan dengan dakyah utusan dan bharian, tapi sebagaimana kita berfikir betapa teruknya UMNO dan BN, begitu juga lah kita harus berfikir betapa kurang ajarnya sesetengah pemimpin DAP terhadap gerakan Islam.

sedaraku pemudainsaf, adakah pakatan rakyat PAS menghina agama lain? dan apakah kita boleh berdiam diri apabila seorang wakil rakyat DAP bertaraf KETUA PEMUDA menghina Islam atau sekurang-kurangnya menyebabkan agama kita di hina. Adakah kita akan berkompromi dengan hinaan sedemikian?

Mungkin terdapat beberapa isu bertindih yang boleh kita timbang tara untuk mencari penyelesaian. Tetapi penghinaan terhadap agama adalah sesuatu yang tidak langsung boleh dimaafkan. DAP harus bertanggungjawab penuh terhadap kebiadapan ketua pemudanya!

Siapa yang mahukan perpecahan dalam Pakatan Rakyat? hanya UMNO yakni pakar propaganda sahaja yang mahukan kita berpecah demi survival UMNO yang kian karam itu.

UMNO tidak mungkin dapat menagih undi aku yang satu di atas kerakusan 50tahun memerintah negara ini membuncitkan perut diri dan bini-bini mereka. Saya yakin UMNO tetap akan mengalami kesukaran untuk menghadapi PRU13, begitu juga dengan DAP, dan Pakatan Rakyat!

undi aku yang satu itu tidak mungkin akan dimiliki UMNO. Aku lebih rela pangkah semua di atas kertas undi tersebut(undi rosak), kecuali ruangan UMNO.

Berkenaan isu arak, saya menyokong dasar penjualan arak hanya di kawasan Majoriti kaum bukan melayu. kalau ada melayu dah takde agama nak mampos tonggang arak, dipersilakan ke kawasan majoriti cina. susah ke nak buat camtu???

perjuangan masih belum selesai, kita jangan lupa penghinaan terhadap Islam yang disebabkan oleh pemimpin DAP, atau pemimpin DAP itu sendiri yang menghina agama kita. rasiskah aku? fikir sendiri.



entri ini adalah sinambungan dari entri di sini dan di sini


1 comment:

looes74 said...

Saudara-saudari sekalian,
Apa bezanya dengan UMNO yang zalim kalau pemimpin2 terutamanya PAS & PKR bersikap angguh demi kononnya mempertahankan Islam ataupun Melayu. Cuba tanyalah adakan itu Islam kah, kalau setiap polisi yang diteruskan tanpa menghirau langsung orang2 bukan Islam.

Apa berlaku di Selangor adalah tidak wajar. Hassan Ali selaku Exco agama Islam tak sepatutnya bertindak bersendirian tanpa persetujuan jemaah exco2 Selangor. Sepatutnya yang buat statement itu adalah MB Selangor, Khalid Ibrahim. Ini menunjukkan Hassan Ali tak pernah memadamkan hasratnya nak menjadi MB Selangor

Perbuatan itu Islam? Saya amat bersedih dengan PAS Selangor sekarang. Yang pandai2 belaka takdak dalam barisan pimpinan PAS Selangor. Khalid Samad yang paling layak menyandang Exco selain daripada.

Puak2 fraksi UMNO dalam PAS mestilah dihapuskan. Bermulalah dengan Hassan Ali. Hassan Ali must go??????

Friends,
Tingkahlaku Hassan Ali adalah satu penghinaan kepada. Saladin, panglima unggul tak pernah menyekat orang2 bukan Islam dengan mengharamkan kesemua amalan2 orang2 bukan Islam.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan