Monday, May 7, 2012

Jam 2ptg Ini, Serah Memorandum Desak Tindakan Ke Atas Anggota Polis Yang Merusuh Pada 28 April



Media Advisory

7 May 2012

SAMM bersama-sama dengan 27 NGO anak muda/mahasiswa pada hari ini akan hantar memorandum mendesak tindakan ke atas anggota polis yg lakukan jenayah pada BERSIH 3.0. CheGubard akan hadir mewakili SAMM.

Waktu : 2.30pm

Tempat: Di hadapan Ibupejabat PDRM Bukit Aman.

0102675872 - Edyes

1 comment:

Anonymous said...

Uih kalau aku jadi derang pun mmg aku belasah je anjing kurap pembangkang ni..apa ingat polis ni batang pisang ke tak reti melawan...apa ingat puak pembangkang ni bebas dari undang undang ke boleh buat sesuka hati..tak payah nak cakap banyak la..sib baik lagi korang tu hidup kalau mampus lagi bagus jugak kurang sikit orang sengal dalam malaysia ni...jadi tak payah nak cakap banyak la

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan