Monday, October 18, 2010

CHEGUBARD - Ikon Perjuangan !!



Di dalam politik personaliti, individu akan menjadi faktor dan akan bergerak dan bertindak seperti seorang celebriti. Ini telah menyebabkan, kebanyakan pimpinan muda yang menyerlah bergerak secara bersendiri.

Misi saya adalah untuk menjadikan AMK sebagai sebuah organisasi yang dimiliki oleh KESEMUA ORANG-ORANG MUDA bukan sahaja di dalam PKR, termasuk juga orang-orang muda yang tidak menggangotai PKR.
 
Kita tahu, sifat orang muda biasanya "REBEL". Saya kenal dengan ramai orang-orang muda yang pintar dan berani dan bersama perjuangan Pakatan Rakyat tetapi tidak berminat untuk bersama parti. Ini berlaku kerana AMK masih lagi gagal untuk dijadikan sebagai sebuah platform untuk MENYATUKAN anak-anak muda di seluruh negara... ~ CheGUBARD, Anak Muda Penerus Momentom Reformasi


1 comment:

czackPY said...

Salam

Sokong juga tapi kerisauan kerana kelajuan dan kelantangan umpama ezam yang akhirnya sujud kepada UMNO

Mengapa cabang di NS calinkan Zahid sebagai timbalan mungkin terpengaruh dengan janji Zaid NS sahaja tinggal harapan PKR nak jadi MB.

Saya cuba untuk menulis bukan YB Gobalan ttp Che Gu bakal bergelar katak mungkinkah. Itu yang ditakuti oleh pimpinam dan akar umbi di NS